בחיזבאללה מאשימים: ישראל ביצעה תקיפה משמעותית בסוריה

    שלמה ריזל No Comments on בחיזבאללה מאשימים: ישראל ביצעה תקיפה משמעותית בסוריה

    התקיפה בחומס שבסוריה הסבה, ככל הנראה, נזק כבד מאד בעיקר לכוחות ארגון הטרור חיזבאללה | המטוס האיראני, סוללות ה-S200 והיעדר התגובה הישראלית | תקיפה בסוריה

    צילום: דובר צה"ל
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שאחרי הדיווחים על התקיפה אווירית בשמי סוריה לעבר שדה תעופה בשליטת חיזבאללה, בארגון הטרור בוחרים להפנות אצבע מאשימה כלפי ישראל. האשמות דומות נשמעו גם בכלי התקשורת הרשמיים בסוריה.

    כזכור, בשעת לילה דווח כי במחוז א-דבעה שבחומס, מקום שהותקף בעבר על ידי כוחות בינלאומיים של ארה"ב, בריטניה וצרפת, נשמעו קולות נפץ חזקים במיוחד. מאוחר יותר התברר כי שדה התעופה שבשליטת חיזבאללה השוהה באיזור הותקף.

    על פי הדיווחים, זמן קצר קודם לתקיפה, יצא מהשדה מטוס איראני שהיה במקום פרק זמן ממושך. עוד פורסם כי כוחות חיזבאללה שהיו במקום התכוננו לצאת ללחימה.

    בסוריה התפארו בכך שסוללות הנ"מ S200 יירטו מספר טילים, אך אם לבחון את רוח הדברים של ארגון הטרור חיזבאללה, נראה שהתקיפה במקום היתה משמעותית מאד וכזו שהסבה נזק כבד מאד לכוחות במקום.

    בישראל, כרגיל, לא נשמעה אף תגובה או התייחסות.

    יצוין כי לפני מספר שבועות, נאם מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה, ובדבריו התייחס לתקיפות הישראליות בסוריה ובלבנון ואיים: "מעתה, לכל תקיפה נגיב. התקיפות לא יעברו בשקט". חרף דבריו, על מתקפת הענק שהתרחשה בסוריה בעת האחרונה, ארגון הטרור חיזבאללה, לא הגיב.

    (תמונת אילוסטרציה)



    0 תגובות