הפרקליטות החליטה: כתב אישום נגד פעיל השמאל הקיצוני עזרא נאווי

    איתי גדסי No Comments on הפרקליטות החליטה: כתב אישום נגד פעיל השמאל הקיצוני עזרא נאווי

    פרקליטות ירושלים החליטה להגיש כתב אישום כנגד פעיל השמאל הקיצוני עזרא נאווי | נאווי חשוד בהסגרת פלסטינים שהסכימו למכור קרקעות ליהודים לרש"פ, בידיעה שהסגרתם עלולה להביא לרציחתם.

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סופו של מוסר: פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה היום (חמישי) לבאי כוחו של פעיל השמאל עזרא נאווי, על החלטה להגיש לבית משפט השלום בירושלים, כתב אישום נגדו בגין מסירת מידע לידי כוחות הביטחון המסכל ברשות הפלסטינית בכמה מקרים. על פי הודעת הפרקליטות, נאווי מסר לכאורה מידע אודות פלסטינים שהיו צדדים לעסקאות החזקת ומכר מקרקעין באזור דרום הר חברון.

    ההחלטה על הגשת כתב האישום התקבלה על דעת פרקליט המדינה בהתאם לתשתית הראייתית שהתגבשה בתיק, ולאחר שטענות באי כוחו של נאווי במסגרת השימוע שנערך בעניינו נדונו ונדחו.

    כזכור פעלי ימין שהושתלו בקרבתו של עזרא נאווי, חשפו: כי עזרא נאווי היה מאתר פלסטינים שהיו מעוניינים למכור את קרקעותיהם ליהודים, עזרא היה מסגיר אותם לידי כוחות הביטחון של אבו מאזן, דינו של מוכר קרקעות ליהודים ברשות הפלסטינית הינן: מוות. ע"פ המידע אותם אנשים שהוסגרו עברו עינויים קשים ואף נרצחו.

    בהקלטה שנשמע בה עזרא נאווי, מציין מה יקרה למי שארגוני הביטחון של הרש"פ יתפסו אותם, ברומזו במילי בוטות על העינויים הקשים שיעבירו אותם.



    0 תגובות