שרת המשפטים: אמרו לי שיתפרו לי תיק; פחדתי

    איתי גדסי No Comments on שרת המשפטים: אמרו לי שיתפרו לי תיק; פחדתי

    שרת המשפטים איילת שקד חשפה כי כשנכנסה לתפקידה במשרד המשפטים הזהירו אותה מפני "תפירת תיק" ומאשימה: "היו תקופות רעות וחשוכות יותר בהם חקרו גם כשלא היה צורך"

    משרד המשפטים
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד, נאמה היום בכנס המכון החרדי למחקרי מדיניות. בדבריה התייחסה למערכת המשפט ואמרה: "כשנכנסתי לתפקיד הזהירו אותי שיתפרו לי תיק. פחדתי, אבל התגברתי".

    שקד הוסיפה ואמרה כי "היום כשאני מכירה את האנשים, יודעת שהם אנשים ישרים".

    שרת המשפטים שקד מאשימה בכל אופן חלק מסוים במערכת המשפט: "היו תקופות רעות וחשוכות יותר בהם חקרו גם כשלא היה צורך. היום הפרקליט והיועץ הם אנשים ישרים. בטוחה שלא יעשו דבר כזה" אמרה.

    באשר לפסק הדין של בית הדין לעבודה כנגד הלימודים המופרדים, אמרה שקד: "פסק הדין של שופטת בית הדין לעבודה באשר לקורסים נפרדים לגברים ונשים מלמד על חוסר הבנה גם של החברה החרדית וגם של תהליכים חברתיים שמתרחשים. השופטת טעתה".

    לטענתה: "הממשלה שמה לעצמה מטרה חשובה של שילוב חרדים בתעסוקה. השתלבות חרדים בעבודה היא קריטית לקיומה של המדינה. אם התנאי לצירוף חרדים לעבודה הוא לימודים בהפרדה מגדרית, אני מוכנה לשלם את המחיר".

    שקד מתחה ביקורת על התערבות בג"ץ בחוק הגיוס ואמרה: "בג"ץ לא היה צריך להתערב בחוק הגיוס. ההתערבות רק מפריעה להליך החברתי לקרות. גיוס חרדים לא יהיה בכפייה אלא כחלק מהליך חברתי".

    שקד הוסיפה כי, "חשוב לי שהמגזר החרדי יהיה בתוך המערכת. בשלוש השנים האחרונות עשיתי מאמצים לאתר מועמדים חרדים שיוכלו להתמנות לשופטים ושמחתי גם למנות את חוי טוקר לשופטת. היום גם בפרקליטות ובמשרד המשפטים בכלל יש עובדים חרדים. אתם צריכים לדאוג שעוד חרדים יתמודדו לתפקידי שפיטה".



    0 תגובות