חסון תקף את הקואליציה, היו"ר לא נשאר חייב

    איתי גדסי No Comments on חסון תקף את הקואליציה, היו"ר לא נשאר חייב

    לכזו נתשובה, חסון כנראה לא ציפה: ח"כ יואל חסון תקף את עבודת הקואליציה בטענות חלולות ויו"ר הקואליציה, ח"כ דודי אמסלם לא נשאר חייב: "אל תטיף לנו מוסר"

    ח"כ דודי אמסלם צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת המחנה הציוני ח"כ יואל חסון תקף מוקדם יותר היום את הקואליציה על כך שוועדת השרים לחקיקה לא התכנסה השבוע בשל חג השבועות שחל ביום ראשון. חסון אמר כי למרות זאת, האופוזיציה תעלה היום להצבעה את הצעת החוק לביטול חוק המרכולים וחוק יסוד לביטול חוקים באותו רוב שהתקבלו, כאשר האופוזיציה תהיה בנוכחות מלאה כדי לנסות גרום לקואליציה להפסיד בהצבעות.

    יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם הגיב ואמר: "אני מציע למר חסון לא להטיף לנו מוסר", בדבריו אותם הפנה לחסון אמר אמסלם "רק אמש חזרת מחופשה פרטית בחו"ל ונעדרת מיומיים של עבודה פרלמנטרית והצבעות חשובות מאוד לעם ישראל".

    אמסלם המשיך ואמר: "לגופו של עניין – חז"ל כבר אמרו שחצי מהאמת גרועה מהשקר ואתה כידוע, מתאמץ להתנהל על פי אמרה זו באדיקות".

    באשר לוועדת השרים אמר אמסלם כי "מאז ומתמיד ועדת השרים מתכנסת כהרגלה בכל יום ראשון. כידוע, ביום א' האחרון, היה חג מתן תורתנו, עובדה שנסתרה מעיני ח"כ חסון. ומשום כך לא התכנסה הוועדה ולכן ועדת השרים תשלים בעזרת ה' ביום ראשון הקרוב את הפער שנוצר".



    0 תגובות