הצתה בגוש עציון; "בית המשפט פוגע בחקלאי ישראל"

    אריאל שרפר No Comments on הצתה בגוש עציון; "בית המשפט פוגע בחקלאי ישראל"

    הצתת ענק הלילה במטעי הדובדבנים בגוש עציון: נזק רב נגרם למטע | השריפה מצטרפת לגל הצתות וגניבות חקלאיות | שלמה נאמן: "רשויות המדינה ובראשם בית המשפט ששיחרר רק לפני מספר ימים את הפוגעים בחקלאיי ישראל"

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ימים ספורים לפני פסטיבל הדובדנים המסורתי בגוש עציון, הציתו מתפרעים פלשתינים את מטעי הדובדנים ב"אוכף המוכתר" בקיבוץ כפר עציון. השריפה השתוללה במשך זמן רב עד שהושגה שליטה עליה. על פי הערכות ראשוניות, הנזקים רבים ומשמעותיים.

    ההצתה הזו מצטרפת לגל של הצתות וניסיונות הצתה שאירעו באיזור בתקופה האחרונה ולגניבת עשרות טונות של דובדבנים מהמטעים.

    כאמור, בסוף שבוע הבא אמור להיערך במקום פסטיבל הדובדבנים המסורתי של גוש עציון זו השנה ה-17. בכל שנה מושך אליו הפסטיבל אלפי מבקרים שנהנים מקטיף הדובדבנים ומשלל פעילויות משפחתיות.

    שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון, אומר: "אנו עדים למתקפות מאורגנות על ידי פורעים ערביים בחקלאיים יהודיים שחוזרות ונשנות. לא מדובר כאן בבני נוער משועממים אלא לא פחות מפגיעה חמורה בעם ישראל ובריבונות ישראל. לא יתכן שחקלאי יהודי לא יוכל לעבד את אדמתו. הפורעים ממשיכים את ניסיונם המסורתי לנשל את אנשי גוש עציון מאדמתם, ואנו מכריזים בפה מלא שהם יימצאו אותנו כאן עומדים על ערכינו ועל אדמתינו לנצח. רשויות המדינה ובראשם בית המשפט ששחרר רק לפני מספר ימים את הפוגעים בחקלאיי ישראל לאחר שנעצרו על ידי כוחותינו בעמל רב, נדרשים לפעול במיידית להשלטת שלטון החוק. חקלאיי גוש עציון וכפר עציון אינם הפקר".



    0 תגובות