מפגש הפסגה בסכנה: פומפאו הודיע כי ארה"ב מוכנה בכל מקרה

    מוטי סבן No Comments on מפגש הפסגה בסכנה: פומפאו הודיע כי ארה"ב מוכנה בכל מקרה

    המתח הגואה לקראת מפגש הפסגה המדוברת בין נשיא ארה"ב לשליט צפון קוריאה מאיים לבטל את המפגש | צפון קוריאה: אנחנו לא רוצים להיות כמו לוב. ארה"ב: מוכנים לפגישה בכל מקרה.

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נפגש היום (שלישי) עם נשיא דרום קוראיה מון ג'יי אין בוושינגטון. הנשיא האמריקני הנמיך את הציפיות בכל הנוגע לפסגה המדינית הצפוייה לו עם קים ג'ונג און, טראמפ אמר כי הוא כלל לא בטוח שהפגישה תצא אל הפועל.

    מאחורי ההצהרות הללו עומדת סערה לא קטנה, בשבוע שעבר אמר המתווך הצפון קוראיני כי כלל לא בטוח שהצפון יסכים לרצון של ארה"ב להתפרק מנשק גרעיני, הדובר הוסיף: כי ארצות הברית עשתה כך עם לוב ולבסוף תמכה בהפלת המשטר ולא עמדה לצדו בשעתו הגורלית של מועמר קדאפי שליט לוב ובדיוק מזה חושש שליט צפון קוריאה.

    נשיא ארה"ב שכעס על הצהרתו של האחרון, מיהר להתקשר לידידו הדרום קוראיני ולקבל את הערכותיו בנוגע להצהרות הסותרות את ההצהרות הראשונות של קוריאה כלפי ארה"ב. הוא לא מבין מה התבונה המדינית בהמשך המשא ומתן אם מראש הם לא מעוניינים בשביל מה לתת להם במה או אפשרות מיקוח.

    בתוך כך פרסם היום מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו: ארה"ב נערכת לפגישה המתוכננת בסינגפור בין אם היא תצא לפועל או לאו, בכל מקרה אנחנו מוכנים.



    0 תגובות