- רדיו קול חי - -

הסוף להמתנות הממושכות: חברות יתנו מענה תוך 6 דקות

בשורה משמחת: נראה שהגענו אל סוף תקופת שעות ההמתנה על הקו רק בשביל לברר איזה פרט עם נציג החברה. עד היום זלזלו חברות ענק בציבור ובעצם חסכו עליו, במקום להגדיל את מספר נציגי השירות הפחיתו החברות את מספר הנציגים וגרמו לעומס בלתי נסבל במענה הטלפוני. היום החליטה וועדת הכלכתה בכנסת לעשות לזה סוף.

היום (שלישי) אישרה וועדת הכלכלה של הכנסת, הצעת חוק של ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני): זמן ההמתנה למענה אנושי לא יעלה על 6 דקות. החוק יחול על כל החברות במשק ללא יוצא דופן. אך עיקר תשומת הלב תתמקד בבנקים ובחברות הביטוח. החוק צפוי להכנס לתוקף תוך תשעה חודשים.

ההצעה צפויה לקצר דרמטית את זמני ההמתנה למענה בפניות לטיפול בתקלות, בירור מצב חשבון וסיום התקשרות. יו"ר הוועדה ח"כ איתן כבל אמר בדיון בוועדה כי יש שרואים בשרות הלקוחות כתחרות על מי יספק לציבור את השרות הגרוע ביותר, ולא הטוב ביותר. בהמשך, הוא צייץ בטוויטר וכתב כי העברת התיקון מהווה "יום היסטורי" בישראל.