יום השיוויון לקהילה האתיופית: מרן סלל את קליטת בני העדה בארץ

    איתי גדסי No Comments on יום השיוויון לקהילה האתיופית: מרן סלל את קליטת בני העדה בארץ

    יום השיוויון לקהילת יוצאי אתיופיה צוין היום בכנסת | ח"כ ינון אזולאי העלה על נס את תרומתו הכבירה של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל בקליטת בני העדה בארץ ובקשתו המרגשת: לעזור ככל האפשר לבני העדה | צפו בנאומו של ח"כ ינון אזולאי

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) מציינים בכנסת את יום השוויון לקהילת יוצאי אתיופיה, במהלך היום מעלים על נס את תרומתם של בני העדה בארץ, דיונים חשובים על מצב בני העדה בעת הנוכחית ואפשרויות קידום וצמצום האפליה שעומדים לרשות המחוקקים. מי שעלה לדבר ביום החשוב הזה בשם תנועת ש"ס הוא ח"כ ינון אזולאי.

    בפתח דבריו ציין חבר הכנסת ינון אזולאי: כי, "ביום יש לעלות את זכרו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל שהיה החלוץ ועמוד האש לפני המחנה וסלל את הדרך לקליטתם של בני העדה האתיופית במדינת ישראל יחד עם כלל עם ישראל.

    ח"כ ינון אזולאי העלה על נס את אהבת הארץ של בני העדה: ברגישות רבה סלל מרן את עלייתם של בני העדה לארץ הקודש, שעלייתם סימנה את האהבה לארץ הקודש. "בשנת התשל"ג כתב מרן תשובה הלכתית מפורטת וקבע: "אחינו מקהילת ביתא ישראל הינם בני שבט דן".

    אזולאי ציטט ממכתבו של מרן הגר"ע יוסף על העדה האתיופית: "בטוחני כי מוסדות הממשלה והסוכנות היהודית ושאר הארגונים בארץ ובגולה, יסייעו במשימה קדושה זו, לבלתי ידח ממנו נידח".

    בסיום דבריו אמר חבר הכנסת אזולאי כי על ממשלת ישראל להמשיך ולעשות הכל על מנת לסייע לעדה ולצמצם את הפערים.

    צפו בנאום:



    0 תגובות