חוזר לדבר: דוד ביטן בריאיון ל"קול חי": "הצבא אינו יודע מה הוא רוצה"

    admin2 No Comments on חוזר לדבר: דוד ביטן בריאיון ל"קול חי": "הצבא אינו יודע מה הוא רוצה"

    ח"כ דוד ביטן מעניק ראיון אחרי שתיקה ארוכה, למהדורה המרכזית הרדיו "קול חי" | על הסדר הנושאים הבוערים, חוק הגיוס: צה"ל לא רוצה את החרדים | הורדת אחוז החסימה: אנחנו בליכוד בעד | בחירות מקומיות: בערד נעבוד עם כולם כדי לנחליף את בן חמו |

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוא חוזר: אחרי תקופה ארוכה בה הוא מתמודד עם חקירות נגדו ובעקבות כך גזר על עצמו שתיקה מול התקשורת, דוד ביטן יו"ר הקואליציה לשעבר ואחד האנשים החזקים בליכוד, חוזר לדבר על הנושאין הבוערים המאיימים על הקואליציה, בראיון ל"מהדורה המרכזית" ברדיו "קול חי" בהגשת: אבי מימרן הועלו מספר נושאים חשובים.

    על חוק הגיוס: אומר ח"כ דוד ביטן כי הצבא שהוא הגורם המקצועי שנוטל חלק בגיבוש חוק הגיוס, "אינו יודע מה הוא רוצה", את החרדים "הם בכלל לא רוצים לגייס" מתריס ביטן לעבר צה"ל הם לא רוצים אתכם שם. אני לא מבין, זועם ביטן: "את הערבים לא מגייסים" איזה שיוויון בנטל יש כאן?

    מכיוון שמדובר בנושא חשוב מאוד לצד החרדי, תוך הבנה שאם צה"ל מגיש אותו, תהיה בעייה לשנות אותו אח"כ, ביטן מנסה להיות ריאלי בקשר למהלכים מול צה"ל  ואומר: "אנחנו חייבים למצוא הסדר בנושא הגיוס. צהל הולך להגיש פעם ראשונה את הצעת חוק ואנחנו חייבים להתגבר עליו ולהגיע לפשרה".

    בהתייחסו לעניין חשוב לכוח האלקטורלי של הימין בכנסת הבאה, בעניין "אחוז החסימה" של מפלגות קטנות כמו "עוצמה יהודית" ו"יחד" של אלי ישי, דבר שבמחלוקת בין רוה"מ לאריה דרעי, אומר דוד ביטן: "אנחנו בליכוד בעד הורדת אחוז החסימה" והוא מנמק: הרי הקולות של הימין שהצביעו לאלי ישי הלך בסוף לערבים ולמפלגת העבודה ואת זה אנחנו מעוניינים למנוע בפעם הבאה.

    עוד התייחס ביטן במהלך הריאיון לבחירות המקומיות, הצפויות להערך עוד חצי שנה: אני מנסה לסייע במו"מ בצפת לבחירתו של שוקי אוחנה עם תמיכה של החרדים. בערד אני מוביל חיבור בין כולנו, ליכוד, ישראל בתינו יחד עם גור כדי להחליף את בן חמו. עם ראה"מ יחליט על מועמד ליכוד בירושלים זה יהיה אלקין, אנסה לעזור לו עם החרדים.

     



    0 תגובות