מתרגלים מלחמה: רוה"מ העביר את ישיבות הקבינט לבונקר הסודי

    מוטי סבן No Comments on מתרגלים מלחמה: רוה"מ העביר את ישיבות הקבינט לבונקר הסודי

    ראש הממשלה הורה להעביר את ישיבות הקבינט המדיני ביטחוני לבור הסודי בירושלים | הסיבות שפורסמו שבגללן הוחלט לעביר את הישיבות תמוהות | מה הוא אותו בונקר, מה תפקידו בזמן מלחמה? צורת בנייתו, אפשרויות העבודה שהוא נותן לממשלה בזמן מלחמה | מיוחד

    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מידע מסעיר שהתפרסם בחדשות 10 מגלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה להעביר את כל ישיבות הקיבנט מדיני ביטחוני לבונקר הסודי של ממשלת ישראל עד להודעה חדשה.

    שתי ישיבות קבינט כבר נערכו בבונקר הרגיש בהרי ירושלים ומלו"ז של מספר שרים שדלף לתקשורת התגלה, כי גם ארבע ישיבות קבינט שמתוכננות לזמן הקרוב ייערכו אף הם בבונקר הסודי.

    חלק מן השרים החברים בקבינט המדיני ביטחוני אמרו: הישיבות הועברו לבונקר הסודי בגלל חשש מהדלפות בישיבות החסויות, הבונקר הןא מקום קטן שעוזרי השרים אינם יכולים להכנס לשם ומשכך המקום יותר בטוח לדיונים חסויים.

    קצת קשה להאמין לסיבה שהשרים מעלים לסיבת העברת דיוני הקבינט, מכיוון שהמקום קטן ואי אפשר להכניס עוזרים. גם בדיונים אחרים שמנהל הקיבנט מידי פעם עוזרי השרים לא מורשים להכנס ותוכן הפגישה חסוי ונשמר תחת מעטה סודיות גמור.

    יותר מכך כפי שפורסם הבונקר המדובר שנבנה בהרי ירושלים, הינו בונקר השמור לזמני מלחמה שייתן אפשרות לראשי השלטון להמשיך את עבודתם וניהול המלחמה, במקום מודרני, נוח, עם יכולת העברת מידע מוצפנת וניהול כלל הזירות ממרכז השליטה והפיקוד, הבור למעשה מחליף את הבור בקריה שיהיה בור צבאי והבור בירושלים הופך להיות בור מבצעי של ראשי המדינה.

    הבור המדובר כפי שפורסם בהקמתו המדובר הוא: בקומפלקס גדול שנבנה עמוק בבטן האדמה בהרי ירושלים, בנוי מבטון מזוין, שטחו של הבונקר גדול מאוד, הנותן למשרדי הממשלה החשובים המשך ניהול שוטף בזמן מלחמה הבונקר אובזר במיטב הפיתוחים הטכנולגים החדשניים ביותר, ממוגן מפני התקפות טילים קובנציונאלים ואפי' פצצות אטום, הבונקר משתרע על שטח גדול המכיל: חדרי ישיבות, אולמות בקרה, חמ"ל ענק המעביר את המידע באופן מהיר בזמן אמת.

    ככל הנראה המצב המתוח מול איראן בגבול סוריה נלקח ברצינות בישראל ועם זה התרגול של ישיבות הקבינט בזמני מלחמה. ואנו תפילה שאויבי ישראל לא יצליחו להפיק את זממם.



    0 תגובות