צעיר חרדי טבע בחוף הכנרת; מצבו מוגדר אנוש

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on צעיר חרדי טבע בחוף הכנרת; מצבו מוגדר אנוש

    נער טבע בכנרת ולאחר פעולות החייאה ממושכות הדופק חזר והוא פונה לבית החולים "פוריה" שם נמשכים המאמצים להציל את חייו

    תמונת אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה 12:05 התקבל דיווח על טביעה בכנרת, סמוך לטיילת יגאל אלון בטבריה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות וכאשר חזר הדופק ומצבו של הטובע התייצב הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח פוריה כשמצבו קשה.

    חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א קובי סרור סיפר: "כשהגעתי למקום אזרחים סיפרו לי שהנער קפץ למים, אבד איתו הקשר והם הזעיקו מיד את כוחות החירום. תוך כדי הסריקות שנערכו באסור האזרחים שהיו במקום איתרו את הנער ומשו אותו מהמים לסלעים ויחד איתם העברנו אותו לטיילת. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, מיד התחלתי לבצע בו פעולות החייאה וכעבור מספר דקות הצטרף אלי צוות ניידת טיפול נמרץ שהוזנק גם כן למקום. לאחר פעולות ההחייאה המתקדמות והממושכות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים הדופק של הנער חזר והוא פונה במצב קשה מאוד לבי"ח כשהוא מונשם."

    במרכז הרפואי פוריה אמרו לפני זמן קצר כי "הנער שטבע בחוף בטבריה הגיע לפני דקות מעטות למחלקה לרפואה דחופה כשמצבו אנוש. הוא הגיע מונשם ומאמצי ההחייאה נמשכים".

    פראמדיק איחוד הצלה שהיה במקום והשתתף בפעולות ההחייאה סיפר לאחר מכן כי "אנחנו עובדים עליו קרוב לשעה. ברגע שהחלו לומר פה פרקי תהילים, הדופק חזר".

    (תמונת אילוסטרציה)



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה מצבו, אנו רוצים לדעת נא לעדכן בבקשה אנחנו מתפללים