דרמה: שני ישראלים נחטפו בקולומביה

    מוטי סבן 3 Comment on דרמה: שני ישראלים נחטפו בקולומביה

    צעירים שביקשו לטייל בקולומביה לא חשבו לרגע שהטיול יכנס להרפתקאה מסוכנת שכמעט תעלה בחייהם | הם מזהירים את הישראלים שמטיילים באזור | מרתק

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נס בג'ונגל: היום (שני) התראיינו לתקשורת שני חברים חיילים משוחררים אחרי צבא שביקשו לצאת לטייל באמריקה הדרומית, החברים בשם עומר יפת וגלגאל יעקב טסו לקולמביה עם רצון לצאת לטיולים בג'ונגלים הענקיים ברחבי המדינה הטרופית, הרבה חבר'ה יוצאים באזורים הללו והסיכון העצמי רק מגביר את האנדרלנין של הטיול.

    השניים הגיעו לקולומביה, וביקשו מנהג מקומי שיקח אותם לאזורי הג'ונגלים שם מתבצעים הסיורים, הנהג שחיכה לנו התפלא לראות רק שני מטיילים בדרך כלל קבוצות גדולות מגיעות לסיורים הללו, אך חשבנו שזה יהיה די כיף לטייל ככה, רק לא ידענו מה מחכה לנו במהלך הטיול.

    באחד המקומות הגענו לחווה קולומביאנית בה יכולים להיות גורמי פשיעה אך לא פחדנו יותר מידי, בכניסה לחווה עשו לנו קצת בעיות והרגשנו שמשהוא לא כשורה אבל המשכנו ולבסוף נכנסנו אל החווה, ביציאה מהחווה כאן הכל התחיל להסתבך, ביציאה מהמקום חיכו לנו כמה גברים חמושים הם השתלטו על הרכב העבירו את הנהג אחורה, והחלו בנסיעה מהירה אל תוך לב הג'ונגל העבות.

    כל דקה שעוברת והרכב טס פנימה לג'ונגל אנחנו מבינים שהסיכויים לצאת חזרה הולכין ואוזלים, הלב דופק הפחד גובר ואין לנו אפשרות מילוט. לפתע הרכב נכנס לקרחת יער גדולה שם חיכו לנו חבורה של גברים חמושים ברובי סער, המדריכה של הנסיעה בקשה מאיתנו לא לדבר ולהראות שאנחנו לא מבינים דבר.

    ראש הפושעים התקרב אלינו שהוא מצוייד ברובה ישראלי "עוזי" פנה אלינו בצורה מאיימת ודרש 200 אלף דולר באופן מיידי או שאתם לא יוצאים מכאן.

    הזמן חולף הלב דופק בעוצמה מפחד אנחנו בטוחים שאלו השעות האחרונות שלנו, אין לנו מושג איך יוצאי מכאן, הבאנו את הכסף שהיה לנו כמובן שלא הספיק, התחננו אליהם שאין לנו כאן סכום כ"כ גבוה אבל זה לא עניין אותם, השעות נוקפות והפחד גובר שמא ימאס להם והם פשוט ירצחו אותנו, הזמן לא משחק לטובתנו כאן. הזמן הרגיש נצח.

    פתאום נס, המדריכה הספרדית שהייתה איתנו החלה לדבר על ליבם והתחננה אליהם שיקחו אותה ואותנו ישחררו, ואכן אי אפשר להסביר מה קרה, החוטפים משחררים אותנו והיא בעצם הקריבה את עצמה בשבילנו, לקחו אותנו עם רכב מחוץ ליער והיא נשארה שם אנחנו לא יודעים מה עלה בגורלה. אנחנו מקווים שהיא בסדר.

    הנהג שהוציא אותנו מהג'ונגל לקח אותנו לקאלי שם הוריד אותנו, טסנו משם ברחנו מהאזור כל עוד זה אפשרי, כרגע אנחנו מאוד רחוקים משם ועדיין לא עירבנו את שגרירות ישראל מפחד, פשוט ארזנו את המזוודות וטסנו במהירות מהמקום הזה.

    אנחנו רוצים להדגיש לכל המטיילים באזור פשוט תזהרו על החיים שלכם זה אזור מאוד מסוכן, תבחנו מי החברת טיולים שלכם ולעולם אל תצאו בקבוצות קטנות. מסכמים עומר וגלאל את חווייתם המסעירה לתקשורת.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      איפה החייזרים הדינוזאור שכמעט נגס בי והמכונה שמחזירה בזמן נו באמת חברים להתעורר…

    2. 2

      כשאין תורה ואין יראת שמים – מחפשים שטויות.
      בגיל הזה היית צריך להיות נשוי עם ילד וחי בקדושה, ולא עושה טיולי סרק ביערות בקולומביה עם מדריכה גויה…

    3. 1

      להשאיר ככה את האישה למות? זה החינוך שלך? תתבייש . העיקר שהטיול והסטלה שלך לא תגמר…. לך תראה מה עם המדריכה שהשארת בשבי