שר האוצר: "הגרלת ענק נוספת של מחיר למשתכן בחודש יולי"

    איתי גדסי No Comments on שר האוצר: "הגרלת ענק נוספת של מחיר למשתכן בחודש יולי"

    בפתח ישיבת סיעת כולנו: הודיע שר האוצר על הגרלת ענק נוספת | ירידה מחירי הדיור אינו בר חלוף זאת מגמה יציבה שתמשיך לרדת בהתמדה הבטיח | שר האוצר זוקף לזכותו את ירידת מחירי הדיור גם בגלל התחלות הבנייה הרבות וגם כמובן בזכות "המחיר למשתכן"

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך למאבקו של שר האוצר משב כחלון בהורדת מחירי הדירות בו התבשרנו על ירידה של כ-1% במחירי הדירות ברחבי הארץ, שר האוצר מסמן את היעד הבא והא הוצאה של הגרלה ענקית נוספת לזוגות הצעירים עד כ- 8.000 יחידות דיור.

    היום (שני) נשא שר האוצר במהלך ישיבת הסיעה את דבריו אודות הירידה העקבית בחודשים האחרונים בשוק הנדל"ן:

    "בשבוע שעבר, התבשרנו על ירידה נוספת במחירי הדיור. לראשונה זה למעלה מעשור – ירידת מחירים שנתית. מתחילת השנה מחירי הדירות ירדו ב-2.7%. אם הקצב הנוכחי יימשך אנחנו מדברים על קצב שנתי של כ-8%.

    שר האוצר התייחס גם לאלו שדיברו שהמחירים ירדו באחוזים בודדים שאינם משפיעים משמעותית על הזוגות: לצערי, יש כל מיני גורמים שלא שותפים לשמחה. גורמים אינטרסנטיים שמנסים למכור לציבור ספינים ואשליות. לספר לצעירים שמדובר רק במגמה זמנית, ועוד מעט המחירים כבר יחזרו לעלות, שמדובר ב"ביקושים כבושים" וכל מיני סיסמאות. אין להם שום קשר למציאות.

    הם מספרים שהנה, תיכף הממשלה תיפול והמחירים יחזרו לבעור. הם לא מוכנים להסתגל למצב החדש. לאחר למעלה מעשר שנים המגמה התהפכה.

    אני מודיע כאן, גם לזוגות הצעירים, הירידה הזו יציבה. הרכבת הזו עלתה על המסילה ואף אחד לא יעצור אותה: לא האינטרסנטים, לא הקבלנים ולא הבנקאים. היא תגיע ליעד הסופי שלה – פתרון משבר הדיור.

    וכאן הודיע שר האוצר כי כבר יש תאריך להגרלה: כבר בחודש יולי נוציא בין 6,000-8,000 יחידות דיור להגרלה במחיר למשתכן באזורי ביקוש. אנחנו ממשיכים, לא עוצרים לרגע ולא מורידים את הרגל מהדוושה.

     



    0 תגובות