בהפגנות שמאל קיצוני וערבים: 21 עצורים; אחד נפצע

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בהפגנות שמאל קיצוני וערבים: 21 עצורים; אחד נפצע

    בחיפה התקיימו ביום שישי האחרון הפגנות שמאל קיצוני וערביים כנגד פעולות לוחמי צה"ל בגבול עזה | במהלך ההפגנה נעצרו 21 מפגינים ובקהל עלו טענות כנגד "אלימות משטרתית" | המשטרה: "פעלנו לשמירת בטחון הציבור"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחיפה נערכו ביום שישי האחרון הפגנות כנגד פעילות צה"ל בגדר המערכת בגבול רצועת עזה.

    משטרת ישראל התמודדה עם הפרות סדר אלימות בחיפה, במסגרתן נעצרו 21 חשודים בגין פגיעה בסדר הציבורי ועוד. המעצרים, על פי המשטרה, נדרשו על מנת להשיב את הסדר הציבורי על כנו ולמנוע סיכון לשלום הציבור.

    בקרב פעילי שמאל קיצוני וערביים טוענים כי המשטרה נהגה באלימות כלפי המפגינים שנעצרו. על פי טענות שעלו, אחד מהמפגינים אף נפצע והובא לבית החולים.

    במשטרה אומרים כי "למרות הניסיון להפיץ שמועות ולהטיל דופי בפעילות השוטרים בשטח הרי שממצאי הבדיקה עד כה, מראים כי לא נמצא כל אירוע חריג, הקושר את פציעתו של אחד העצורים בברך למעצרו".

    "לצערנו" הוסיפו במשטרה, "גורמים כאלה ואחרים בוחרים לעשות שימוש ציני בתקשורת ולהעליל עלילות, חלקן אף סותרות, בדבר פעילות המשטרה, בהקשר זה".

    לסיום אמרו במשטרה: "אנו מצפים מכל הנוגעים בדבר לנהוג באחריות, להמתין לסיום הבדיקה המקצועית ולהימנע מפרסומים מטעים, שכל תכליתם, הסתה והתססה המשרתת אינטרסים זרים ומנסה לפגוע בשגרת החיים התקינה בעיר ובמרקם החיים הייחודי לה".

    בתוך כך, במשטרה נערכים לקראת שלושה הפגנות הנערכות הערב בחיפה, במספר מוקדים.

    עשרות שוטרים וכוחות יס"מ, יתפרסו בשדרות בן גוריון, מרכז סיטי סנטר ורחבת בית המשפט חיפה, על מנת לשמור על הסדר הציבורי.

    (קרדיט: יונתן סינדל, פלאש 90)



    0 תגובות