מרגש: הפצוע החלים ותרם ספר תורה לבית החולים

בנצי לייזרוביץ No Comments on מרגש: הפצוע החלים ותרם ספר תורה לבית החולים

בסמיכות לחג השבועות – חג מתן תורה, קיימו במרכז הרפואי הלל יפה טקס הכנסת ספר תורה חדש לבית הכנסת, שנתרם על ידי מר יוסף חיים ברוך. בטקס נכחו הרב הראשי לישראל – הרב דוד לאו, רבה של העיר חדרה- הרב שמעון ביטון, רבני היישובים אור עקיבא, זיכרון יעקב, גוש ויתקין ואחרים

22:42
23.04.24
אליהו גרין No Comments on הצטלם בחג? הביקורת המפתיעה שספג נתניהו – והמחיקה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במרכז הרפואי הלל יפה התקיים אתמול טקס הכנסת ספר תורה חדש לבית הכנסת של בית החולים. הטקס, שנפתח בתהלוכה צוהלת וחגיגית בה נטלו חלק עובדי בית החולים והנהלתו, רבני האזור, מטופלים והתורם מר יוסף חיים ברוך, המשיך לבית הכנסת תוך שירה וריקודים והסתיים באולם סמוך בו נישאו ברכות על ידי הרב הראשי לישראל – הגאון רבי דוד לאו, מנהל המרכז הרפואי- ד"ר מיקי דודקביץ, ורב בית החולים – הרב דובב בינדיגר. עוד נכחו בטקס: רב העיר חדרה – הרב שמעון ביטון, בנו – הרב ישראל ביטון ורבנים מכובדים נוספים מהעיר חדרה, רב העיר אור עקיבא – הרב אליהו אילוז, רבה של זיכרון יעקב – הרב מרדכי אברמובסקי, רב גוש ויתקין – הרב אליהו סטלוביץ', הרב מיכאל שטרן – הרב של אזור כפר פינס ומועצה אזורית מנשה,  הרב אלישיב הכהן – ראש הישיבה התיכונית חדרה. קהל המשתתפים מנה גם את עובדי המרכז הרפואי הלל יפה, מטופלים ומבקרים וכן את תלמידי הישיבה הסמוכה לבית החולים, שהתרגשו מאוד מהמעמד.

הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל אמר: "אני מברך את הנהלת המרכז הרפואי הלל יפה ועובדיה על המעמד החשוב. תודה לתורם, שמתוך חוויה אישית קשה, שבה הוא נפצע באירוע טרור שהשאיר בו חותם, זיכה אותנו ובחר לתת למקום שנותן חיים מתנה יקרת ערך – הכנסת ספר תורה".

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה אמר: "סמלי, שדווקא לקראת חג השבועות, חג מתן תורה, אנו נפגשים כאן בנסיבות חגיגיות במיוחד – הכנסת ספר תורה לבית הכנסת של המרכז הרפואי שלנו. תודתי למי שעשה עמנו חסד ותרם את ספר התורה, מר יוסף חיים ברוך ומשפחתו. בכל רגע נתון, אנו במרכז הרפואי, עושים הכול בכדי שמי שבא בשערינו יקבל מזור פיזי ונפשי, יזכה לחוויית שירות מיטבית, לא פעם בשעת המצוקה הקשה ביותר לו. קיומו של בית כנסת בבית חולים, מאפשר לאנשים לקיים את אמונתם, ואורחות חייהם ללא שינוי גם בבית החולים."

הרב דובב בינדיגר, רב בית החולים אמר: "לרוב מי שנכנס לבית החולים נכנס בדאגה  ובטרדה של "מה יהיה איתי או מה יהיה עם קרוב המשפחה שלי", היום גם ראינו שאפשר להיכנס בשמחה הגדולה. היום ב' סיוון, זה גם היום שבו מצוין כי עלה משה על הר סיני בפעם הראשונה בכדי לקבל את התורה, וכמובן שהסמיכות לחג השבועות והעובדה שגם אנו מכניסים היום ספר תורה, יש בה סמליות והקבלה מרגשת".



0 תגובות