מה היה ב"ליל שישי" של הפרסומאים החרדים?

    קלמן טלר No Comments on מה היה ב"ליל שישי" של הפרסומאים החרדים?

    ליל שישי של אנשי הפרסום ויחסי הציבור: כנס בוגרים חגיגי ב'בצפר' החרדי לרגל השקת המקום החדש

    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני 8 שנים נפתחה השלוחה החרדית של 'הבצפר' בבני ברק, בית הספר למקצועות הפרסום והשיווק של איגוד חברות הפרסום בניהולו של איש הפרסום איתן דובקין, ומאז ועד היום בסיעתא דשמיא, מאות תלמידים, גברים ונשים, סיימו בהצלחה את לימודי הפרסום, שיווק ויחסי ציבור והשתלבו בהצלחה בשוק העבודה. ב'בצפר' חוגגים בימים אלה חנוכת מיקום חדש ומהודר, במתחם 'אמפרסנד' הנמצא בקומה 18 מגדלי קונקורד בבני ברק, משם ניתן לצפות בנוף המרהיב הצופה על כל גוש דן. לכבוד המעבר של ה'בצפר' למשכנו החדש, התקיים ביום חמישי האחרון כנס בוגרים חגיגי, אליו הוזמנו מאות מבוגרי ה'בצפר' החרדי, לפגוש את חבריהם לספסל הלימודים, וכמו כן לשמוע הרצאה מקצועית ומרתקת בנושא אסטרטגיה ומיתוג.

    את האירוע פתח בדברי ברכה מר יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום ו'הבצפר', אשר סיפר בהתרגשות על החשיבות הרבה שרואה 'איגוד חברות הפרסום' בהפעלת קורסים מקצועיים לציבור החרדי. לאחר מכן נשא דברים ר' משה פרידמן, יזם מתחם 'אמפרסנד', המהווה חלל עבודה מפואר עבור יזמים, אנשי עסקים, ואנשי מקצוע המחפשים לשכור משרדים, עמדות עבודה, חדרי ישיבות וכיתות הדרכה במודל חדשני המותאם לאנשי עסקים והייטק. באירוע הושק שיתוף פעולה של הבצפר החרדי ואתר קול חי עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, במסגרתו מוזמנים הבוגרים ליצור קמפיין עבור חבישת קסדות לרוכבי אופניים בקרב הציבור החרדי, כאשר הקמפיין הזוכה יפורסם בכלי המדיה החרדית.

    באירוע השתתפו בוגרי הבצפר החרדי, אשר כיום נושאי משרה בכירים רבים בתפקידי פרסום, יחסי ציבור, ומנהלי שיווק, כגון בן ציון פדר מנהל השיווק למגזר החרדי של חברת 'טרה', משה שליזנגר מנהל שיווק למגזר החרדי של קופת חולים 'מכבי', שלמה הופנר מאגף הדוברות של בית החולים 'מעיני הישועה', שבי רפפורט מנהל קשרי ממשל בארגון 'איחוד הצלה' ונציגים של משרדי הפרסום לציבור החרדי וגופי מדיה נוספים.

    בימים אלה מתקיימת ההרשמה למחזור לימודים נוסף בשלוחה החרדית של הבצפר בבני ברק, לקורס המפורסם של פרסום, שיווק ויחסי ציבור, בכיתות נפרדות לנשים ולגברים, לפרטים והרשמה 03-5792111

    עוד מהבצפר ההבצפר הבצפר הבצפר בשטח הבהבצפר בצפררר בצפר בצפבצפר



    0 תגובות