מינוי במשרד הפרסום החרדי "B&W"

    עמית דניאל No Comments on מינוי במשרד הפרסום החרדי "B&W"

    יעקב פריימן מונה למנהל מחלקת היח"צ במשרד האסטרטגיה 'שחור ולבן'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר כשנתיים בהן יעקב פריימן שימש כתקציבאי במשרד שטיפל בלקוחות עוגן בתחומי הפרסום והיח"צ, מונה פריימן לכהן כמנהל מחלקת יחסי הציבור ולהוביל את מערך התקשורת והדוברות של כלל לקוחות המשרד. 'שחור ולבן' בבעלותם של שמעון רווח וקיווי הס, מתמקד באסטרטגיה, פרסום ויח"צ של מנעד לקוחות המשרד מהתחום המוניציפאלי, תחומי הבריאות, ענפי המלונאות והמגזר השלישי – עמותות וארגונים.

    בהודעה פנימית ששיגר מנכ"ל המשרד שמעון רווח לצוות המשרד הוא ציין את התנופה המיוחדת לה זוכה המחלקה "יעקב מביא איתו חיבור מקצועי והבנה מעמיקה בתחום. חריצות והיכרות אישית מעולה עם מערכות התקשורת. אין ספק שהוא יזניק את המחלקה קדימה".

    קיוי הס מנכ"ל משותף במשרד ציין כי "מדובר בבחירה מצוינת של איש מקצוע במלא מובן המילה, כזה שמביא איתו לא רק יחסי ציבור, אלא בעיקר, שיח תקשורתי חכם, מקצועי ומעודן, ההולם את הפורטפוליו של לקוחות המשרד".

    יעקב פריימן החל את דרכו בעולם התקשורת והפרסום לפני 4 שנים כמנהל עיתון 'השבוע בירושלים' של רשת קו עיתונות דתית, בוגר פרסום ויח"צ בבצפר תחת הנהלתו של איתן דובקין. פריימן הוביל מיזמים ופרויקטים רבים בתחומי התקשורת והפרסום החרדי.



    0 תגובות