חמאס: מוכנים להוריד את גובה הלהבות בתמורה להפחתת התקיפות

    מוטי סבן No Comments on חמאס: מוכנים להוריד את גובה הלהבות בתמורה להפחתת התקיפות
    8:47
    25.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: שידור חי ממעמד ברכת הכהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) העביר חמאס באמצעות מספר מתווכים מסרים ברורים לישראל, כי הוא מוכן להפסקת האלימות בגדר, צמצום מספר המפגינים והורדת גובה הלהבות בחיכוכים בגדר, בתמורה הוא מבקש להפסיק את התקיפות. דברים אלו באים לאחר שהיום התבטא בכיר צבאי: כי חמאס ספג כישלון צורב בניסיונות להגיע להישגים צבאיים ומדיניים, סיכלנו כל מה שחמאס ניסה להוציא לפועל, חמאס מורתע מהיד התקיפה שגילתה ישראל כלפי נסיונות החדירה והעולם אדיש לבעייה הפלסטינית הגינויים מהעולם הם כבר לא מה שהיו.

    היום עבר בשקט יחסית לאתמול, דווח על 2 הרוגים בלבד, רק כ-4.000 מפגינים הגיעו לגדר הגבול, כשלון טוטאלי של החמאס, והישג חסר תקדים למדיניות אפס סבלנות שנקט צה"ל בהוראת הדרג המדיני. היום נותר לפרסום על סיכול ענק של חוליית חמאס שהתכוונה לבצע פיגוע איכותי, כוח צה"ל שזיהה את 8 המחבלים נתקל בהם וחיסל אותם בחילופי האש.

    היום ניסה שוב כוח של חמאס לחדור מעבר לגדר בחסות המהומות ולייצר פיגוע גם כאן צה"ל זיהה משלב ההתארגנות וארב להם, חברי החולייה נתפסה והועברה לתשאול ביטחוני. כבר מעכשיו רואים את רוח ההפגנות גוועות וחמאס שניסה חייצר סדר יום חדש עם איום חדש על ישראל נכשל גם כאן, לא מן הנמנע שאלו פרפורי גסיסה אחרונים של ההפגנות, בחמאס מבינים שישראל הולכת בכל הכח לעצור כל סוג של איום והעולם כבר לא מתעניין בהם.



    0 תגובות