יו"ר הכנסת: אעמוד על כך שצרפת תעמוד לימין ישראל

    איתי גדסי No Comments on יו"ר הכנסת: אעמוד על כך שצרפת תעמוד לימין ישראל

    בעין הסערה העולמית יוצא יו"ר הכנסת לביקור ממלכתי לצרפת | יולי אדלשטיין הציב רף גבוה לעצמו: אבקש להעביר את השגרירות לירושלים, לסגת מהסכם הגרעין ולעמוד לצד ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בין שלל התגובות המעורבות מהעולם שהגיעו לאחר עצירת המתפרעים ועשרות ההרוגים באירועי גבול עזה, בעוד גרמניה ובריטניה תומכות ומבקרות את ישראל, צרפת הדהימה את ישראל בלשונה המשתלח והבוטה כנגד פעולות ההגנה שישראל ביצעה בגבול, מי שנקלע לעין הסערה הוא יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שבדיוק יוצא לביקור ממלכתי בצרפת, בהודעה שהוציא יו"ר הכנסת נכתב: "אעמוד על כך שצרפת תעמוד לצד ישראל ותהווה פורצת דרך באירופה בכך שתיסוג מהסכם הגרעין ותעביר את השגרירות לירושלים".

    יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין ימריא (שלישי) בעוד דקות אחדות לביקור רשמי בצרפת בהזמנת הסנאט הצרפתי והאסיפה הלאומית של צרפת במסגרת ציון 70 שנים למדינת ישראל.
    אדלשטיין יעמוד בראש משלחת ובה הח"כים אלי אללוף, מאיר כהן ואיילת נחמיאס-ורבין. במסגרת ביקורו יקיים אדלשטיין פגישות עבודה נשיא הסנאט ונשיא האסיפה הלאומית. בנוסף, אדלשטיין יהיה הנואם המרכזי בטקס הענקת אות חסידי אומות עולם וישתתף באירועים של המועצה המייצגת של מוסדות יהודיים צרפתיים (ה"קריף") והקונסיסטוריה המרכזית של יהודי צרפת (Consistoire).
    במהלך ביקורו יתייחס אדלשטיין בפגישותיו ובנאומיו לאיום הגרעין האיראני, לגל הפיגועים המתמשך בצרפת ולנושא האנטישמיות והאנטי-ישראליות.
    עם יציאתו אמר יו"ר הכנסת: "בשנת ה-70 לקיומה, נמצאת ישראל במומנטום חיובי בכל הקשור למדיניות החוץ שלה. פרישתה של ארה"ב מהסכם הגרעין והעברת השגרירות צריכות להוות פריצת דרך בגישתה של אירופה כלפי ישראל. בפגישותיי. אעמוד על כך שצרפת תעמוד לצד ישראל ותהווה פורצת דרך באירופה בכך שתיסוג מהסכם הגרעין ותעביר את השגרירות לירושלים. על הצרפתים להבין שאנו נעמדים מול אותו אויב ונלחמים באותו רוע – זה שמנסה לפגוע בערכי המערב והקדמה ומבקש לפגע בכל מי שלא מאמין בדרכו".

     



    0 תגובות