ראש המוסד על המבצע בטהרן: אולי הנינים שלנו יידעו מה היה שם

    מוטי סבן No Comments on ראש המוסד על המבצע בטהרן: אולי הנינים שלנו יידעו מה היה שם
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על המבצע ההירואי של המוסד בלב טהרן עיר הבירה של איראן, כל העולם שמע ועצר את נשימתו כמדומה שאין אף ארגון ביום בעולם שהיה מסוגל לבצע מבצע נועז שכזה בלב מדינת אוייב במשימה מורכבת מאין כמותה, ובזמן קצר שהיה להם. פרטי המשימה לא ידועים לאיש, מלבד למספר אנשים מצומצם. כל מידע אחר שהתפרסם הוא לא מדוייק ולפעמים גם מכוון כדי לבלבל ולא להשאיר עקבות כלל.

    המבצע שיתק את ההנהגה האיראנית, שעדיין שרויה תחת הלם מוחלט, ואולי זו גם הסיבה שאיראן לא הגיבה לישראל. אך אירוע מעניין התרחש בשולי טקס חגיגת השגרירות האמריקנית. העיתונאי עמית סגל מחברת החדשות פנה אל ראש המוסד יוסי כהן שהשתתף בטקס, ושאל אותו על המבצע. ראשי מוסד במהלך שירותם, בדרך כלל אינם מדברים עם כלי התקשורת, ואולי בגלל האווירה המאוד חגיגית שהייתה באוויר, הרשה לעצמו ראש המוסד להשתחרר קצת.

    "אם אתה כבר פה, אולי תרצה לספר לנו כמה פרטים על המבצע של המוסד בטהרן", שאל סגל. "כמה סוכנים, מאיפה הם נכנסו, אולי איזה קלסר למזכרת?". ראש המוסד בחר דווקא לענות לשאלה, אך רק הגביר את הסקרנות העזה על פרטי המבצע הבלתי אפשרי ואמר: "את זה נשמור אולי אולי לנינים, אולי", אמר.



    0 תגובות