יום ארוך בבית הספר? כיצד ניתן לשפר את הכריך!

    עפר גדנקן No Comments on יום ארוך בבית הספר? כיצד ניתן לשפר את הכריך!
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעידן בו מבלים הילדים את מרבית שעות היום במסגרות הלימודים חשוב לוודא כי הילדים מקבלים את כל אבות המזון והערכים התזונתיים הדרושים להתפתחות תקינה: כמו ויטמינים, מינרלים וחלבון. להלן מספר טיפים לשיפור הארוחה בבית הספר:

    כאשר אתם מכינים את הכריך לילדיכם, במקום לחם לבן השתמשו בלחם מדגנים מלאים, הוסיפו שקית עם ירקות מצבעים שונים כמו, גמבה , גזר, עגבניה או מלפפון, דאגו שהכריך יכיל מקור לחלבון כמו חביתה, טונה או פסטרמה, וכמובן, אל תשכחו להוסיף פתק קטן עם כמה מילים שיחממו לו את הלב.

    מנת החלבון שבכריך תורמת לתחושת השובע והחלבון חיוני גם לגדילה והתפתחות ולבנית רקמת השריר ותחזוקתה, אך הוא דרוש גם לייצור אנזימים האחראיים על תהליכים רבים וחשובים בגוף וגם לבנייתה ותזוקתה של מערכת החיסון.

    פסטרמה עשויה מבשר הודו שהוא מקור לחלבון איכותי: כריך מלחם דגנים מלא עם פסטרמה מהודו, טחינה וירקות מהווה ארוחה משביעה ומגוונת עבור ילדיכם.

    "הוד לבן", מזמינה אתכם לשלב את מוצרי ההודו האיכותיים בתזונה היומיומית – גם כאשר הילד אוכל את ארוחת הצהריים מחוץ לבית וזאת בצורה טעימה, אהובה על ילדים, וללא טרחה מרובה:
    הפסטרמות המובחרות של הוד לבן עשויות מהודו משובח, דלות שומן, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל וללא גלוטן. כשרות מהדרין בהשגחת הגר"א רובין שליט"א



    0 תגובות