היערכות נרחבת ל"יום הנכבה" הפלסטיני; צה"ל הטיל כרזות בעזה

    קובי פינקלר No Comments on היערכות נרחבת ל"יום הנכבה" הפלסטיני; צה"ל הטיל כרזות בעזה

    לקראת אירועי יום הנכבה הפלסטיני, אותם מתכנן חמאס בקפידה במטרה לעורר הפגנה המונית ואי יציבות בגבול הדרום, מפרסם חמאס בעזה כרוזים הקוראים לתושבים להימנע מהשתתפות באירועים אלה | בנוסף: בתיעוד שמתפרסם נראים אנשי חמאס מפרקים עמדות שמירה בסמוך לגבול

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צה"ל משלים את היערכותו לקראת המאמץ המוצהר של ארגון הטרור חמאס לביצוע הפרות סדר אלימות וניסיונות פריצה המוניים של הגדר, בחסות יום ה"נכבה", בימים הקרובים.

    היערכות צה"ל כוללת פריסה מוגברת של מספר גדודים לוחמים בגבול עזה, יחידות מיוחדות, כוחות איסוף מודיעיניים וצלפים. כמו כן, יתוגבר פיקוד המרכז במספר גדודים לוחמים וצוותי איסוף מודיעין.

    במסגרת ההערכות לשבוע זה הופסקו אימוני הכוחות הלוחמים הסדירים, ומירב המאמצים יופנו להתמודדות עם הפרות הסדר האלימות.

    "צה"ל שב ומזהיר את תושבי עזה מלהתקרב לגדר ולשמש כלי בידי חמאס. צה"ל ערוך ומוכן לתרחישים נרחבים ונחוש להגן על תושבי ישראל וריבונותה" נמסר.

    בנוסף, בשעות האחרונות, הטיל צה"ל באמצעות מטוסים, כרוזי אזהרה מהתקרבות לגדר, מניסיון פגיעה בה ומניסיונות לבצע טרור.

    הכרוז הופץ בשני נוסחים. בכרוז אחד נכתב: עזה 2025? – הבחירה בידיכם. לצד תמונה של עיר ובה מגדלים וכביש מסודר.

    בכרוז הנוסף שהופץ, נכתב: "אל תושבי עזה, בתקופה האחרונה מנהל חמאס פעילויות אלימות וטרור כנגד מדינת ישראל לאורך גבול ישראל ורצועת עזה. חמאס מסתיר את כישלונותיו הרבים ומסכן את חייכם".

    "בזמן הזה חמאס גונב את כספיכם ובאמצעותו חופר מנהרות על חשבונכם. מגיע לכם ממשלה יותר טובה ועתיד יותר טוב. צה"ל מזהיר אתכם מהתקרבות לגדר. צה"ל נחוש להגן על אזרחי ישראל וריבונותה מול ניסיונות הטרור של חמאס בחסות הפרות הסדר האלימות, אל תתקרבו לגדר ואל תשתתפו בהצגת חמאס המסכנת אתכם".

    בשני הכרוזים החתימה היתה של מפקדת צה"ל.

    כרוז צבא

    כרוז צבאי

    ההיערכות של צה"ל היא לעשרות אלפי משתתפים בהפרות הסדר האלימות בגבול עזה. בצה"ל מזהים כוונות לשריפת כלים הנדסיים, פגיעה בתשתיות בטחוניות על הגדר, ביניהן פילבוקסים ועמדות "רואה יורה", וכמו כן נסיונות חטיפת חיילים בחסות הפרות הסדר. בנוסף, מבהירים בצה"ל, כי באם יפגעו תשתיות בטחוניות, צה"ל נערך לפגיעה הדדית בתשתיות בתוך רצועת עזה.

    בימים האחרונים זוהו פעילי חמאס כשהם מפרקים עמדות אלה, לקראת יום ה"נכבה". הפעולה מוכיחה כי חמאס מסיר את הרסנים ופועל באופן גלוי על מנת להעצים את הפרות הסדר האלימות.

    צפו:

    כמו כן, עזרים אותם פרסם חמאס. מצביעים על אירועי הפרות הסדר האלימות המציינים את המרחק מעזה לישובים ישראלים כמידע הנחוץ ל"מפרי הסדר" לחדירות לישראל וליישוביה. עזרים אלה מוכיחים באופן ברור כי בכוונת חמאס לפגוע בתשתיות ביטחוניות ולחצות את הגדר באופן אלים לצורך הגעה לשטח ישראל.

    המידע אותו פרסם חמאס:
    מפה

    מפה צבא של עזה

    מפה עזה



    0 תגובות