המשלחת האמריקאית נחתה בארץ; איוונקה: "לכבוד הוא לי"

    שלמה ריזל No Comments on המשלחת האמריקאית נחתה בארץ; איוונקה: "לכבוד הוא לי"

    המשלחת האמריקאית, הכוללת את בתו וחתנו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, נחתה בארץ | בין השגרירים שיטלו חלק במעמד: שגריר אוסטריה

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היו מתקיימת קבלת הפנים הרשמית למשלחה האמריקנית. במשלחה נמצאים בת הנשיא יעל טראמפ ובעלה, ג'ארד קושנר המשמש כיועץ הנשיא, שר האוצר האמריקני ובכירים נוספים בממשל טראמפ. מחר תתקיים העברת השגרירות.

    בין השגרירים שיטלו חלק באירוע העברת השגרירות שיחל הים במשרד החוץ, יהיו שגרירי אלבניה, אנגולה, אוסטריה, קמרון, רפובליקה דמוקרטית קונגו, רפובליקה קונגו , חוף השנהב, צ’כיה, רפובליקה דומיניקנית, סלבדור , אתיופיה, גיאורגיה, גואטמלה, הונדורס, הונגריה, קניה, מקדוניה, מיאנמר, ניגריה, פנמה, פרו, פיליפינים, רומניה, רואנדה, סרביה , דרום סודאן, תאילנד, אוקראינה, וייטנאם, פראגוואי, זמביה וטנזניה.

    בין השגרירים יהיה גם שגריר אוסטריה. הגעת שגריר אוסטריה למעמד בו לא יטלו חלק שגרירי חלק ממדינות אירופה, מסמל על עמידת אוסטריה לצד ישראל גם כשזה בא על חשבון יחסיה עם ידידתה הטובה – גרמניה.

    יעל טראמפ, בת הנשיא, אמרה אמש כי היא נרגשת להיות בשליחות אביה בטקס שכזה. "לכבוד הוא לי", כתבה טראמפ, "ליטול חלק באירוע כזה בשליחות נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, המסמל את הידידות של ארה"ב וישראל".



    0 תגובות