היום בועדת שרים: חוק הטרור החקלאי של אילטוב

    איתי גדסי No Comments on היום בועדת שרים: חוק הטרור החקלאי של אילטוב

    ועדת השרים תדון היום בהצעות חוק של חבר הכנסת אילטוב המבקשות לשים קץ לטרור החקלאי ההולך ופושה

    אילטוב צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת השרים תדון היום בשני חוקים של ח"כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו), שמטרתם להחמיר את הענישה במקרים של טרור חקלאי ואספקת ביטוח לחקלאים גם במקרים של אסונות מעשה אדם.

    עיקרי הדברים יעסקו בקביעת רף ענישת מינימום, העונש לא יפחת ממחצית העונש הנקבע בחוק, החמרת הענישה הקבועה בחוק, בית המשפט יהיה רשאי לחייב את העבריין לשלם לחקלאי שנפגע סכום של עד 2,500,000 ש"ח (במקום עד 258,000 היום), קנס של 100,000 ש"ח על איום לפגיעה בציוד חקלאי או בתוצרת חקלאית, להקנות מעמד של אסון טבע גם לחקלאים נפגעי אסונות מעשה אדם ובקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות בע"מ, שמשמשת את המדינה לאספקת ביטוח מפני אסונות טבע בחקלאות, תעניק את הביטוח מפני גניבות ציוד ותוצרת לאותם חקלאים.

    יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ רוברט אילטוב, יוזם החוקים "הגניבות החקלאיות הפכו מזמן לטרור לאומני. הגנבים מנסים לפגוע בריבונותה של מדינת ישראל ע"י ערעור ביטחונם האישי והכלכלי של החקלאים ובכך להבריח אותם מאדמתם".

    "מדובר במלחמה על הגבול והבית שלנו, החקלאים שלנו ניצבים מול פשיעה לאומנית אכזרית, ונאלצים להתמודד לבדם עם ההשלכות הכלכליות והביטחוניות הקשות. עלינו לשנות את המשוואה לפני שיהיה מאוחר מדי, עלינו לשים את הטרור החקלאי בראש סדר העדיפויות שלנו ולספק לחקלאים את התנאים הראויים וההגנה לה הם זקוקים על מנת שיוכלו לחיות ולהתפרנס בכבוד".



    0 תגובות