ברקת: "אובמה חיזק את ציר הרשע; טראמפ מתקן"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ברקת: "אובמה חיזק את ציר הרשע; טראמפ מתקן"

    ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אומר כי: "הנשיא טראמפ הגיע להכרה שמדיניות החוץ של הנשיא אובמה קרסה והוכחה כבלתי מתקבלת לחלוטין. הניסיון להתחנחן ולשדל את הילד הרע בשכונה, איראן, חוסר רצון להתעמת איתם גם כשצריך והתפיסה לפיה ננסה להיות טובים עם הרעים לא החזיקה מים"

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר ירושלים ניר ברקת נאם היום (רביעי) בכנס הרצליה והתייחס בראשית דבריו לנאום נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ אמש: "טראמפ תיקן את המדיניות הכושלת של אובמה שחיזקה את ציר הרשע, החלישה את בעלות הברית של ארה"ב במזרח התיכון והביאה לכאוס מוחלט. להיות טוב לטובים ורע לרעים זו המדיניות שהחזירה את השקט לירושלים וזו השפה היחידה שעובדת במזרח התיכון".

    ברקת הוסיף בנאומו כי "הנשיא טראמפ הגיע להכרה שמדיניות החוץ של הנשיא אובמה קרסה והוכחה כבלתי מתקבלת לחלוטין. הניסיון להתחנחן ולשדל את הילד הרע בשכונה, איראן, חוסר רצון להתעמת איתם גם כשצריך והתפיסה לפיה ננסה להיות טובים עם הרעים לא החזיקה מים. במזרח התיכון בתקופת אובמה ציר הרשע התחזק, בעוד בעלות הברית של ארצות הברית נחלשו. זו היתה תפיסה שמנוגדת לחלוטין להיגיון שעובד במזרח התיכון. תפיסת אובמה פעלה נגד האינטרסים של מדינת ישראל ושמה את כל ידידי ארה"ב במזרח התיכון בקונפליקט בעייתי שלא היה ברור בו מי הרעים ומי הטובים. התוצאה היתה כאוס מוחלט במזרח התיכון. הנשיא טראמפ עשה שינוי של 180 מעלות, יצר מדיניות ברורה שתומכת באופן מוחלט בבעלי הברית של ארה"ב באיזור ומעמידה קיר ברזל מול ציר הרשע ההחלטה לפרוש מהסכם הגרעין מבטאת בצורה ברורה סדר מחודש במזרח התיכון".

    עוד ציין ברקת כי "להיות רע לרעים וטוב לטובים זו בדיוק התפיסה שהנהגתי בירושלים וכך הצלחנו להחזיר את השקט לבירה בעידן כל כך סוער, כנגד כל מנבאי השחורות. גם תושבי מזרח ירושלים שואלים את עצמם אם הם רוצים להיות דומים לתושבים הערבים של מדינת ישראל וחלק ממנה, או דומים לשונאי ישראל. התשובה ברורה. שנה אחרי שנה הבהרנו מדוע כדאי לפנות לטוב ולא לרע. מצבם הטוב ביותר של הערבים במזרח התיכון הוא של הערבים הישראלים שהם חלק ממדינת היהודים. ככל שהערבים במזרח התיכון יותר שונאים את ישראל כך מצבם גרוע יותר. ככל שהם משתפים יותר פעולה עם ישראל מצבם טוב יותר".

    ברקת הוסיף כי "יש היום חלון הזדמנויות היסטורי לקבע כללי משחק חדשים במזרח התיכון, להרחיב את שיתופי הפעולה עם המתונים ולעבות את קיר הברזל מול הקיצונים. זהו שבוע היסטורי ומרגש בעיר ירושלים, העברת השגרירות לירושלים היא תזוזה של לוחות טקטוניים שזזים עקב השינוי המהותי והחיובי שהנהיג הנשיא טראמפ, אל עבר שינויים עצומים וחיוביים במזרח התיכון שיחזקו את מדינת ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מובן שברקת רוצה רייטנג, אבל למה הוא מתגרה בדמוקרטים באמריקה? הרי טראמפ והרפובליקנים לא יהיו בשלטון לנצח, עם כל הכבוד לא כל דבר צריך לומר מעל גבי מיקרופון