ריבלין נפגש עם משלחת יהודי בריטניה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ריבלין נפגש עם משלחת יהודי בריטניה

    נשיא המדינה נפגש הבוקר עם בכירי הקהילה הבריטית היהודית המבקרים בישראל "לא פשוט להיות יהודי בבריטניה"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה רובי ריבלין נפגש היום (שני) עם משלחת בכירי הקהילה הבריטית-יהודית, המבקרים בישראל.

    בפתח דבריו בירך הנשיא את המשלחת בהגעתם והדגיש את חשיבות התקופה הנוכחית בה מדינת ישראל מציינת 70 שנות עצמאות והוסיף: "כבר שבעים שנים שהעם היהודי לא צריך לסמוך על עמים אחרים כדי לדאוג לביטחונו. במשך שבעים שנה, אנחנו בונים כלכלה חזקה ודמוקרטיה תוססת. על אף האתגרים הרבים, קיבלנו בברכה יהודים משבעים תפוצות והיינו צריכים להילחם על החופש שלנו, אך בעזרת חברינו מהקהילות היהודיות מסביב לעולם, הצלחנו".

    "לקהילה היהודית הבריטית היה ועדיין יש, תפקיד מפתח בהצלחתנו. אתם מהווים גשר חשוב בקשר החזק שבין בריטניה וישראל. אני רוצה להודות לכם על כל מה שאתם עושים עבור עם ישראל ואני גם יודע שאתם פועלים רבות למען עמים אחרים בעולם. זה עתה שבתי מביקור עם הרב מירוויס באתיופיה על מנת לבנות שותפות חזקה יותר בין מדינת ישראל והקהילות היהודיות בסיוע למדינות מתפתחות".

    "אני יודע שהיום לא פשוט להיות יהודי בבריטניה. אתם חווים לא מעט אתגרים. בתי ספר יהודיים זקוקים לחלונות ממוגנים ובית הכנסת זקוק להגנה יומם וליל. מדינת ישראל תעמוד לצדכם בדיוק כפי שעמדתם לצידנו".

    בסיום דבריו ציין הנשיא כי מצפה לביקורו של הנסיך וויליאם, הדוכס מקיימברידג', וברך על ההזדמנות להציג בפניו ובפני העם הבריטי כולו את מדינת ישראל הנפלאה.

    (קרדיט צילום: מארק ניימן, לע"מ)



    0 תגובות