434 בני אדם טופלו ע"י צוותי מד"א בהילולת הרשב"י במירון

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on 434 בני אדם טופלו ע"י צוותי מד"א בהילולת הרשב"י במירון

    מתחילת אירועי ל"ג בעומר אתמול ועד שעות הצהרים היום טופלו כ- 434 ממשתתפי ההילולה השנתית שנערכה במירון, מהם 31 שנזקקו לפינוי ולהמשך טיפול בבית החולים זיו שבצפת

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החל מאתמול (רביעי) ועד שעות הצהרים היום, מאות מגישי עזרה ראשונה, חובשים, פאראמדיקים ורופאים של מד"א ובסיוע למעלה מ- 20 ארגוני ההצלה טיפלו בכ-434 ממשתתפי ההילולה השנתית במירון שסבלו מפגיעות קלות, בהן חבלות, כוויות קלות, התייבשויות,בעיות לב ובעיות רפואיות אחרות. מתוך המשתתפים שטופלו – 31 בני אדם נזקקו להמשך טיפול רפואי ופונו באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים זיו שבצפת.

    מאות החובשים, הפאראמדיקים, הרופאים ומגישי העזרה הראשונה של מד"א שפעלו במירון בשיתוף כ- 20 ארגוני ההצלה הפועלים תחת מד"א בשיתוף פעולה מלא, בהם: עמותת עזר מציון, הצלה יבניאל, הצלה מירון, ארגון הצלה, צוות הצלה, ארגון זק"א, הצלה כרמל, הצלה פתח תקווה, הצלה אלעד, הצלה דרום, הצלה בת ים, הצלה שפלה, הצלה עפולה , הצלה כפר חב"ד, ועוד והיו בכוננות מוגברת איבטחו רפואית את החוגגים הרבים והעניקו טיפול רפואי למאות בני אדם במרפאות מד"א שהוקמו במקום.

    בנוסף למרפאות ולמאות אנשי מד"א, הוצבו במקום ניידות טיפול נמרץ, תחנות לטיפול באירוע רב נפגעים, אמבולנסים, אופנועי מד"א, בימבולנסים וטרקטורוני מד"א שסיירו בין החוגגים והגישו בקלות ובמהירות סיוע רפואי לחוגגים שנזקקו לעזרה רפואית. מסוק מד"א הצפוני עמד גם הוא בכוננות.

    מ"מ מנהל מרחב ירדן במד"א, אורן אביטן שפיקד על כוחות מד"א במבצע מירון: "בסיומו של מבצע אבטחת ההילולה במירון, אבטחה רפואית חסרת תקדים שבה נרתמו להשתתף מאות מתנדבי מד"א וארגוני ההצלה מכל רחבי הארץ ניתן היה לראות את עמל ההכנות שהוכיח את עצמו ולשמחתנו ההילולה עברה ללא אירועים חריגים. עם זאת, ידי צוותי מד"א היו עמוסות עבודה בטיפולי מרפאה קלים של אנשים שחשו ברע, התעלפו ונחבלו קלות. הצוותים המקצועיים והמסורים פעלו במסירות והעניקו טיפול מהיר לאלה שנזקקו. שיתוף פעולה בין כלל הגורמים בראשות משטרת ישראל הביאה להצלחת האירוע השמח שאפשר למאות אלפי אנשים להגיע ולהתפלל על ציונו של הרשב"י זיע"א ולחזור הביתה בשלום."

    מנכ"ל מד"א, אלי בין: "ההערכות המקדימה ושיתוף הפעולה המלא עם משטרת ישראל, צה"ל, כיבוי אש, הרשות למקומות הקדושים והכוננות הגבוהה במד"א הוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד והצליחה לטפל בזמן קצר ובאופן מקצועי ויעיל בכ- 434 ממשתתפי הילולת הרשב"י במירון. בנוסף לכך, יש לציין את כלל כוחות מד"א ברחבי הארץ שהעניקו טיפול רפואי לנפגעים נוספים במהלך מדורות ל"ג בעומר. אני מודה לכוחות מד"א ולמתנדבי ארגוני ההצלה הפועלים תחת מד"א לאורך כל השנה ונרתמו לסייע במבצע האבטחה הגדול ביותר בשנה  על פעילותם המבורכת במהלך ל"ג בעומר. לשמחתנו לא אירעו אירועים חריגים וניתן היה לראות את השמחה הגדולה של משתתפי ההילולה במירון".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הייתי במירון היה מהמם ובעיקר מאד מסודר כל הכבוד לכל מי שלקח חלק

    2. 1

      נכון מאוד. גם אני מאוד התרגשתי מהסדר! באמת כל הכבוד- במיוחד לציבור שמשתף פעולה!