המרכז הרפואי 'שמיר' קמפוס אסף הרופא: לילה רביעי חינם ל-200 היולדות הראשונות

    צבי הדס No Comments on המרכז הרפואי 'שמיר' קמפוס אסף הרופא: לילה רביעי חינם ל-200 היולדות הראשונות
    בית חולים אסף הרופא • אילוסטרציה צילום: פייסבוק
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרכז הרפואי 'שמיר' פותח את הדלתות למגזר החרדי. בחודשים האחרונים מתחוללת מהפכת שירות במרכז הרפואי, והתאמתו והכשרתו למגזר החרדי. ב'שמיר' שמים דגש על חווית לידה אישית ומותאמת. 'שמיר' צועדת לעידן החדש, שבו את היולדת קובעת לעצמך את חווית הלידה. מנעד של אפשרויות ודגשים שאת בונה ומעצבת בחוויה האישית שלך.

    כחלק מתפיסת העולם החדשנית והמעודכנת , ששמה את היולדת במרכז, מציעים ב'שמיר' הטבה מיוחדת ל-200 היולדות הראשונות. במסגרת ההטבה, יינתן לילה רביעי חינם ליולדות במחלקת היולדות בבית החולים. ההטבה תינתן ל-200 היולדות שירשמו ללידה במרכז הרפואי 'שמיר'. ההטבה נועדה לאפשר ליולדת תקופת החלמה מקסימלית בשקט ברוגע ובלי עליות נלוות. במרכז הרפואי 'שמיר' מודיעים לחשיבות שיש למנוחה שלימה באווירה מתאימה ונוחה.
    ההטבה מתווספת לשורה של מהלכים שמבצע המרכז הרפואי, שפותחים את הדלתות למגזר החרדי. פתיתת הדלתות נעשית בתום תהליך למידה עמוק שביצעו במרכז הרפואי 'שמיר', שתכליתו להבין את הצרכים הייחודים של המגזר החרדי. בתום תהליך הלמידה הארוך, השכילו בהנהלת 'שמיר' להבין את הצרכים הייחודיים של המגזר החרדי, החל מכשרות מהודרת ועבור בהתאמת האווירה במרכז הרפואי לעולם של המגזר החרדי.
    פרופסור אריה הרמן מנהל חטיבת נשים ויולדות במרכז הרפואי 'שמיר': "כצוות רפואי אנחנו מבינים לעומק את תפיסת חווית הלידה האישית. כל יולדת זכאית לתפור לעצמה את חווית הלידה שלה בעצמה בכפוף למגבלות הרפואיות. אני שמח על החלטת הנהלת המרכז הרפואי לפתוח את הדלתות למגזר החרדי. הציבור החרדי הוא ציבור איכותי ואנחנו במחלקת היולדות יודעים לתת לו את השירות הייחודי המגיע לו ומותאם לצרכיו".
    הרב הראל פדידה רב המרכז הרפואי 'שמיר': "בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת המרכז הרפואי, אנחנו זוכים להשלים את המהפכה ולהפוך את המרכז הרפואי 'שמיר', למותאם לדרישות ההלכתיות של המגזר החרדי. האוכל הכשר למהדרין מן המהדרין העירוב המקיף את בית החולים ושמירת השבת והסדרת כניסת כהנים למרכז הרפואי, הן חלק מהשינויים הרבים שעשינו ברחבי המרכז הרפואי".
    ד"ר אסנת לב ציון מנהלת המרכז הרפואי 'שמיר': "אני שמחה שבתום תהליך ארוך ומאתגר שעברנו, אנו פתחנו את דלתותינו למגזר החרדי ואנו רואים בכל אחת ואחת מכן שותפות אסטרטגיות מן המעלה הראשונה, עכשיו אנו מציעים לכן בנוסף לטיפול הרפואי המקצועי המעולה, לשירות האישי, הניסיון רב השנים בתחום המיילדות, לראשונה – גם לילה רביעי חינם ! מתוך אמונה שלמה כי כאן תמצאו כתובת ובית מתאים לצרכיכן. זו תפיסת העולם שאני מאמינה בה ומנחילה גם לצוות הרפואי והסיעודי במרכז הרפואי, העובד בשיתוף פעולה מתוך דבקות במשימה, הבנת הצרכים המיוחדים והנגשתם למגזר החרדי".



    0 תגובות