פרץ: "איראן – יצאנית טרור סדרתית"

    איתי גדסי No Comments on פרץ: "איראן – יצאנית טרור סדרתית"

    עמיר פרץ: איראן נחשפה לא רק כיצאנית טרור סדרתית, אלא גם כמפתחת גרעין אובססיבית

    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר ועדת המשנה להגנת העורף בוועדת החוץ והביטחון עמיר פרץ אומר הערב בתגובה לנאומו של ראש הממשלה: "הערב נחשפה מחדש איראן לא רק כיצאנית טרור סדרתית, אלא גם כמפתחת גרעין אובססיבית, למרות הצהרותיה".

    "על ישראל לפעול בשלושה צירים מרכזיים: לדרוש מהקהילה הבינלאומית להדק את מנגנוני הפיקוח לאור המידע שחשפה קהילת המודיעינית הישראלית ולבחון את חידוש משטר הסנקציות, לנקוט בכל הפעולות הדרושות כדי להבטיח את עליונותה הביטחונית של ישראל ויכולתה להגן על אזרחי ישראל".

    וגם, אומר פרץ "לטפל במהירות וביסודיות בכל ליקויי ההגנה על העורף הישראלי, במיוחד בגזרה הצפונית".

    שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה: "גרעין של אמת נחשף היום. מצדיעה לקהילת המודיעין על ההישגים החשובים שלהם לשמירה על ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה, ולראש הממשלה שמוביל את הקהילה הבינלאומית במערכה מול איראן בנחישות וללא מורא"

    סגן יו"ר הכנסת, ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) בחר לזלזל בנאום "עמד" של נתניהו ואמר: "נתניהו הוכיח שאיראן רוצה נשק גרעיני והיא פועלת להשיג אותו. לא נפלנו מהכיסא. נאום הקלסרים והדיסקים לא ניפק את האקדח המעשן והזמן יגיד אם הועיל או הזיק ליחסי החוץ של ישראל ולמאבק מול איראן. חובבי נתניהו קיבלו הופעה נוספת של מאחז העיניים הטוב בעולם. לאזרחים שמודאגים מהכרסום בדמוקרטיה עקב חוק הלאום והגבלת בג"צ, הנאום הזה לא שינה כלום."



    0 תגובות