הזוי • ח"כ סלימאן: בעלי ברית של ישראל מימנו את דעאש

    איתי גדסי No Comments on הזוי • ח"כ סלימאן: בעלי ברית של ישראל מימנו את דעאש

    לא נתפס: ח"כ תומא סלימאן נגד יורש העצר הסעודי על תמיכתו העקיפה בישראל

    מלך סעודיה ואבו מאזן צילום: עומר רשידי, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוסר אהדתם של חברי כנסת ערביים למדינת ישראל שבפרלמנט שלה הם יושבים ומהטבותיה הם נהנים, ידועה. אבל נדמה שעוד שיא בגילויי שנאת המדינה ואהדת אויביה הפלסטיניים, נשבר. ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש-הרשימה המשתפת), הגיבה לפרסום ולפיו יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן אמר "הגיע הזמן שהפלסטינים יקבלו את ההצעות ויסכימו לבוא לשולחן המו"מ –  או שישתקו ויפסיקו להתלונן".

    תומא-סלימאן אמרה: "הדברים אמנם לא מפתיעים. שכן הברית בין משפחת סעוד לממשלת נתניהו וממשל טראמפ גלויה מאי פעם. שלושתם שותפים לחיסול פתרון שתי המדינות ולזכות העם הפלסטיני להגדרה עצמית והקמת מדינה בגבולות 67' שבירתה ירושלים המזרחית".

    "משטרי המפרץ מספסרים בזכויות העם הפלסטיני כדי לבסס את משטרי הדיכוי האפלים שלהם. אלה אותם משטרים שמימנו את דאעש ואת ארגוני הטרור בסוריה. אלה הם בעלי הברית של ישראל וארה"ב "הנאורות והדמוקרטיות".

    "בן סלמאן", הוסיפה ח"כ תומא-סלימאן "חושב שככל שישרת יותר את טראמפ ונתניהו זה יכשיר את שליטתו בממלכה הווהאבית החשוכה. הוא נכשל בסוריה, מפסיד בתימן, חסר אונים מול איראן ואפילו מול קטאר הקטנה שהיא בעצמה בת חסות של ארה"ב".

    "משטרי הראקציה האלה תמיד היו חלק מהבעיה, לא מהפתרון. הם היו וישארו אויב של העם הפלסטיני ושל כל שוחרי השלום והקדמה באזור ובעולם".



    0 תגובות