האדמו"ר מצאנז: ר' משה אבוטבול צריך להמשיך עוד שנים רבות בתפקידו

    איתי גדסי No Comments on האדמו"ר מצאנז: ר' משה אבוטבול צריך להמשיך עוד שנים רבות בתפקידו

    כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א: "מי שרואה את בית שמש כיום, ויודע מה היה כאן לפני עשר שנים, יודע שצריך לחזק את ר' משה אבוטבול להמשיך עוד שנים רבות בתפקידו" • האדמו"ר שליט"א הביע את קורת רוחו המרובה נוכח התפתחותה המופלאה של בית שמש התורתית וציין לשבח את עשייתו של ראש העיר הרב משה אבוטבול מתוך אחריות ואחדות

    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "המהפכה שעשה ר' משה אבוטבול בבית שמש היא גדולה ומופלאה, מי שמכיר את בית שמש לפני עשר שנים ורואה אותה כיום, יודע כי הוא גברא דמריה סייעיה, ולכן למען בית שמש ולמען אחדות העיר צריך לסייע בידו שיוכל עוד רבות בשנים לעמוד בראשות עיריית בית שמש ולקדש שם שמים ברבים", כך אמר כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א בעת ביקורו של ראש עיריית בית שמש יחד עם משלחת של ראשי קהילת חסידי צאנז בבית שמש, במעונו של האדמו"ר בקיסריה.

    במהלך הביקור סקר ראש העיר את מסכת העשייה המבורכת במכלול התחומים העירוניים למען כלל תושבי העיר, תוך מתן דגש מיוחד לצרכיהם השונים של כלל החוגים השוכנים כבוד בעיר, יחד שבטי ישראל. זאת לצד תנופת בנייה אדירה של דיור לציבור החרדי והקמת מוסדות חינוך.

    כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א הביע את קורת רוחו המרובה נוכח התפתחותה המופלאה של בית שמש התורתית וציין לשבח את עשייתו של ראש העיר מתוך אחריות ואחדות, כפי ששמע מרבני הקהילות ומנהלי המוסדות, כשהוא מדגיש שבעיר כה מגוונת אין זה מן הקלות לפעול בשלום ואחדות, אולם אנו נוכחים שאם מקפידים על כך רואים ברכה והצלחה.

    ראשי המוסדות וגבאי בתי המדרשות של חסידות צאנז בעיר שנלוו אף הם לביקור, הציגו את ההישגים הרבים והמרשימים אשר הביאו להתפתחותם ושגשוגם של מוסדות התורה והחינוך, הנזקפים לזכותו של ראש העיר וציינו לשבח את הדלת הפתוחה בכל עת, לכל אחד, במאור פנים.

    "יש ללכד את השורות סביב מועמדותו של ראש העיר המכהן לקראת הבחירות הבאות ולהעניק לו את הכח על מנת שיוכל להמשיך בשליחות הציבור להרבות פעלים לתורה ולחינוך, ובהיותי מכירו ואת פעליו, סמוך אני שכולם כאחד יסייעו בכך", סיים מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א את דבריו.

    מעניין לציין כי במהלך הביקור העניק ראש העיר לאדמו"ר שליט"א את ספרו 'תורת משה' על מסכתות הש"ס שהוציא בחודש האחרון, והאדמו"ר הביע קורת רוח מרובה מהספר, ואמר "כולנו יודעים כי יש 'יששכר' ויש 'זבולון', אבל כאן בבית שמש אנו רואים כי גם ה'זבולון' הוא 'יששכר', ראש הוא גם בן תורה ותלמיד חכם, ומשכך יש כאן ברכה כפולה, שכן ראש עיר כזה מבין את הרגש והחשיבות של בני התורה, והוא מסייע בידם בכל לב".

    בסיומו של הביקור בירך האדמו"ר שליט"א את ראש העיר, ואמר כי הוא שמח לשמוע כי יש אחדות בבית שמש, וקהילות הקודש מתאחדים יחדיו לתמוך בו שוב לראשות העיר, וברכת האחדות תהיה למנוף של הצלחה עבור בית שמש שהיא כיום אחת הערים החשובות ביותר לציבור החרדי, וכולנו יודעים שלראש העיר ר' משה אבוטבול יש הרבה זכויות בכך, ולכן הצלחתו היא הצלחת בית שמש כולה.



    0 תגובות