היערכות במירון: בחסדי שבתאי נערכים

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on היערכות במירון: בחסדי שבתאי נערכים

    בארגון 'חסדי שבתאי' נשלמות ההכנות ללג' בעומר | הארגון הפועל בכל ימות השנה במירון נערך ביתר שאת בכל שנה לקראת הילולת הרשב"י זיע"א במירון

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון החסד 'חסדי שבתאי' הפועל במירון בכל ימות השנה השלים את היערכותו לקראת ימי לג' בעומר בשבוע הבא.

    הארגון שהוקם לזכרו ולע"נ של ר' שבתאי זליקוביץ ז"ל שנפטר לפני כ-30 שנה ומופעל ע"י בנו איש החסד ר' יוסי זליקוביץ איש ותושב מירון,  עוסק בכל ימות השנה בהשאלת ציוד רפואי מגוון ומשוכלל לרווחת המוני עם ישראל הבאים לציון הרשבי במשך 365 יום בשנה ובעיקר בשבתות וחגים. השאלת הציוד כוללת כסאות גלגלים, קביים , תרופות וכל הציוד הנדרש. יצויין כי מדי שבוע בשבוע חסדי שבתאי נותן עשרות ציוד רפואי לבאים לשבות במירון בשבת וכן תרופות שאנשים שכחו בביתם. ואם לא די בכך הרי שיוסי זליקוביץ עצמו גם חובש ונהג אמבולנס של מד"א ומדי שבת ישנם לא מעט מקרים של פציעות שונות ואלו יודעים כי הכתובת לחבישות ובאם יש צורך גם פינוי באמבולנס הוא משפחת זליקוביץ. בשנים האחרונות החליט יוסי זליקוביץ לפתוח מרפאת שבת בחדר השאלת הציוד של חסדי שבתאי ומדי שבת ישב שם רופא וטיפל בפציעות השונות. בשנה האחרונה בשתוף קופ"ח מאוחדת שלקחו חסות על מרפאת השבת במירון באחריותו של זליקוביץ, מדי שבת המרפאה פתוחה ונותנת מענה לעשרות מקרי פציעה שונים.

    הארגון התחדש בקולנועית מיוחדת שתנייד קשישים ומוגבלים במהלך לג' בעומר כמו בשאר ימות השנה.

    בחסדי שבתאי מקדמים בברכה את כלל ארגוני ההצלה הבאים למירון לקראת ל"ג בעומר וקוראים לציבור נוטלי התרופות להביא עימם מהבית את התרופות אותם הם נוטלים על בסיס קבוע.

    יו"ר הארגון חסדי שבתאי יוסי זליקוביץ אומר לאתר קול חי: "אנו נערכים בכמות גדולה של ציוד רפואי להשאלה בלג בעומר וכן לחלוקת תרופות. אל לשכוח שאחרי 24 שעות של החגיגות במירון כולם מקפלים את החפק"ים ועוזבים אך חסדי שבתאי נשארים הלאה לתת מענה רפואי למשך השנה כולה. חסדי שבתאי מקדם בברכה את העולים למירון, וזה המקום דרך קול חי לתת תזכורת לעולים למירון לא לשכוח תרופות. לדברי זליקוביץ המוצר המבוקש ביותר בהשאלת התרופות בלג בעומר בוא כדורי אקמול משככי כאבים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בקשה נחוצה לתושבי חו"ל שלא יבואו ויטמאו את ארצינו הקדושה וכ"ש בקודש הקדשים באתרא קדישא מירון. דהיינו שלא יסתובבו עם כלים טמאים, כמו הסמארטפאון ודומיהן ח"ו.

      ובזכות הקדושה ומסירת נפש נזכה ל-אף הקדוש ברוך הוא מטהר את ישראל.
      ולתורתו מגן לנו, היא מאירת עינינו, "הוא ימליץ טוב עלינו", אדוננו בר יוחאי.

      בקשה אל כבוד העסקנים החשובים:
      בס"ד עלה בידי כמה עסקנים לפרסם מודעה דלהלן בכמה עלוני פרסומת וכדו', אולם קצרה ידם מלהגיע אל כל מקומות מגורי אחב"י בחו"ל.
      ובכן פונים בבקשה לכאו"א שישתדל לפרסם המודעה הזאת בדרך כבוד לכבוד האורחים היקרים מחו"ל כל היכי דאפשר, כל אחד כפי יכולתו, אחד המרבה ואחד הממעיט.

    2. 2

      מעניין מאד איך אתה קורא את זה אם אתה כל כך מתנגד לסמארטפון

    3. 1

      אולי דרך מכשיר כשר, נכון???