ברוך דיין האמת: הגאון הרב חיים ישעיהו הדרי זצוק"ל

    ישראל בן צבי No Comments on ברוך דיין האמת: הגאון הרב חיים ישעיהו הדרי זצוק"ל

    בירושלים הלך לעולמו ראש ישיבת הכותל, הגאון הרב חיים ישעיהו הדרי זצוק"ל

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בירושלים הלך היום (רביעי) לעולמו הגאון הרב חיים ישעיהו הדרי זצ"ל ראש ישיבת הכותל מייסדה ונשיאה. הרב הדרי בן השמונים וארבע התמוטט אתמול בביתו ופנה לבית חולים שם נאבקו הרופאים על חייו אך היום בצהרים השיב את נשמתו לבוראה.

    איגוד ישיבות ההסדר פרסם הודעת אבל בה נאמר כי: "האיגוד מבכה מרה את עלייתו לגנזי מרומים של הרב ישעיהו הדרי זצ"ל ממייסדי ישיבת הכותל ונשיא הישיבה. בדרכו היחודית ובאורו המיוחד העמיד הרב הדרי אלפי תלמידים שמנהיגים את העם בתורה ובעבודה. מחנכים, רבנים ודיינים, אנשי ביטחון כלכלה ומינהל".

    מולי יסלזון ראש מטה איגוד ישיבות ההסדר אומר כי "הרב הדרי היה ממניחי היסודות לאיגוד ובנה תשתית חינוכית לדור הצעיר תורתו של הרב הדרי היתה יחודית בהכנסת לימוד תנ"ך בהעמקה, בתורת החסידות ובתורת הרב קוק תנחומינו לבני המשפחה, לבית ישיבת הכותל ולאלפי תלמידיו ותלמידי תלמידיו".

    סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן על פטירתו של הרב ישעיהו הדרי: "במשך 20 שנים זכיתי לשמוע את שיעוריו של הרב הדרי, ובמיוחד זכיתי לחוויה המיוחדת לפגוש אותו ברחובות הצרים של הרובע היהודי. תמיד היה בפיו דבר תורה מעניין, אמרה חשובה ועצה טובה הנוגעת לפעילותי הציבורית. בשנים האחרונות זכה לראות את ישיבת הכותל אותה הקים, פורחת גדלה ומשגשגת והייתה לו מכך נחת גדולה. כתביו הרבים ותורתו יהיו עבורנו מורשת וזיכרון חי לדמות מיוחדת שהתהלכה בתוכנו. יהי זכרו ברוך".

    השר אורי אריאל, יו"ר האיחוד הלאומי: "הרב ישעיהו חיים הדרי מגדולי רבני ירושלים ומורה דרך לרבבות רבות היה מבוני ירושלים ברוחניות ובחומריות. בבנין ירושלים ננוחם".



    0 תגובות