הסלון הגיע בזמן

    עפר גדנקן No Comments on הסלון הגיע בזמן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיחת הטלפון בה התבשרה על זכייתה בהגרלה השבועית התשיעית במבצע תנובה "", הזוכה גב' חיה ד. מבני ברק, לא נשמע בקולה שום התרגשות. אפשר היה להתרשם, כי היא ומשפחתה המתינו רק להודעה הרשמית על הזכייה. "באחרונה תיכננו לרהט את הסלון. הכל מוכן והיה חסר לנו ספה. אפילו הכנו את הנישה בשביל הספה. כשמדדנו את מידות הספה כפי שהן מופיעות בחוברת המבצע של תנובה – ראינו שזה מתאים בדיוק למידות בסלון. הספה היא דבר נחוץ לנו מאוד. ממש כך ואנו רואים בזכייה יד ההשגחה העליונה".

    במשפ' ד. , משפחה חסידית מבני ברק, שישה ילדים כ"י, שלושה בנים ושלוש בנות. בן הזקונים – תינוק בן שנה. אבי המשפחה – משגיח באחת הישיבות החסידיות בעיר. לדירה הנוכחית עברו לפני כשלוש שנים ובאחרונה החליטו לחדש ולרהט את הסלון.

    "אצלנו במשפחה אוכלים רק תנובה ובכל עת יש במקרר שפע של מוצרי תנובה מכל הסוגים ובכל הטעמים", במילים אלה פתחה גב' חיה את התייחסותה למוצרי החלב של תנובה. "מוצרי החלב של תנובה – מאוד אהובים על הילדים שלנו והם נהנים מאוד מטעמם של מוצרי תנובה ובכלל זה המעדנים". אם המשפחה מציינת, כי גם בבית הוריה היא גדלה על מוצרי החלב של תנובה.

    משפ' ד. זכתה בסלון יוקרתי הכולל ספות דגם פריס, מערכת ישיבה לסלון 3+2 כאשר את הספה ניתן להפוך למיטה. הזכייה כוללת שולחן סלוני אמבה, זכוכית מראה גזע עץ.

    נותרו ימים ספורים לסיום מבצע "הזכייה של הבית" בל"ג בעומר, -י"ח אייר. ההגרלה הגדולה בה ניתן לזכות במליון ₪ לרכישת דירה תתקיים לאחר חג השבועות. על-פי תקנון המבצע, כל מעטפה מרגע הגעתה למוקד המבצע, משתתפת בכל ההגרלות אלא אם כן זכתה באחת מעשר ההגרלות השבועיות. גם מעטפה שעלתה בגורל וזיכתה את שולחה בזכייה השבועית – משתתפת בהגרלה הגדולה של מליון ₪ לרכישת דירה. אין הגבלה על מספר המעטפות שניתן לשלוח. ככל ששולחים יותר מעטפות מגדילים את סיכויי הזכייה. פרטים ועדכונים בטלמסר 03-3739999. ההגרלה השבועית העשירית, האחרונה בהגרלות השבועיות, תתקיים בי"ד באייר ובה יוגרל מטבח בשווי של 30,000 ₪.



    0 תגובות