חדשות התיירות: מהפך חיובי באוכל הכשר בעולם וכסאות חדשים במטוס

    קובי פינקלר 1 Comment on חדשות התיירות: מהפך חיובי באוכל הכשר בעולם וכסאות חדשים במטוס

    והשבוע בחדשות התיירות: דמוקרטיה ומטבע חדש, מושבים חדשים במטוסים, מנכ"ל חדש עם רזומה עשיר ואוכל עד המלון שיותיר אתכם שבעים

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שירות בינלאומי חדש ומהפכני לתיירים שומרי כשרות.
    מעתה, תוכלו להזמין אוכל כשר וטעים גם למלונות "רגילים" שאינם כשרים, ברחבי אירופה.
    אתר כושר בוקינג החדש, מאפשר הזמנת חדרים במלונות אירופאים כולל ארוחות ערב, בוקר וסנדוויצ'ים איכותיים וטעימים למשך היום, ובכך פותר למעשה את הצורך שהיה נחוץ עד כה: להביא מהארץ מזון כשר וקופסאות שימורים…

    ברוך פדר, בעל חברת התיירות תור עולם, שהקים את המיזם החדש יחד עם שותפים, יוזם ומפעיל נופשים כשרים למהדרין בחו"ל כבר למעלה מעשרים שנה. החברה בראשותו מתמחה בהכשרת בתי מלון וארגון חופשות כשרות ברחבי אירופה והוא זיהה את בעיית זמינות האוכל הכשר בעולם כבעיה המרכזית לנוסעים שומרי תורה ומצוות. "מהפכת השמיים הפתוחים והטיסות המוזלות הובילו למצב שיותר ויותר שומרי כשרות, מנצלים את מחירי הטיסה הנמוכים כדי לצאת לחופשות בחו"ל", הוא מחדד "גם כשלא מדובר בנופש מאורגן וכשר".

    איך זה עובד? חמש ארוחות גורמה קיימות במיזם: ארבע בשריות ואחת פרווה. בכל קופסה קיימת ארוחה הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. חלק מהמנה שנדרש עבורה חימום נמצא בכיסוי כפול – המאפשר שימוש גם בתנור מטבח לא כשר במלון. הלקוח מקבל קופסה הכוללת ארוחת ערב מכובדת מזינה ואיכותית, פלוס ארוחת בוקר ארוזה לשימוש בבוקר, ערכות מלאות של כלים חד פעמיים, ואפילו שני סנדוויצ'ים למהלך היום. העלות: הוגנת בהחלט – פחות מ 50 יורו לקופסה.

    מנה

    את האוכל מכינה חברת "הרמוליס" המפוארת בלונדון, תחת כשרות ארגון הכשרות "כדתיא". עד כה הצטרפו למיזם מספר בתי מלון באירופה, בשלב ההרצה כל הזמנה של חדר במלון הכולל ארוחה – איננה מאושרת מיד. במהלך 24 שעות הבאות מטפלת החברה בקשר מול המלון, מתאמת את שינוע הארוחה ומגדירה את הלו"ז, בסיומו חוזרת אל הלקוח, מאשרת את ההזמנה ומחייבת אותו בתשלום. כושר בוקינג מספקת באופן דומה ארוחות לקבוצות בכל רחבי אירופה, במחיר הוגן ובשירות מצוין. בתקופת ההרצה יפעל השירות ביעדים מוגבלים כמו ברצלונה, קראקוב, וורשה ולונדון.

    מטבע זיכרון לציון 70 שנים למדינת ישראל

    במסגרת חגיגות שנת ה- 70 למדינת ישראל, הנפיק בנק ישראל מטבעות זיכרון לציון 70 שנות עצמאות המדינה, שאישרה ועדת טקסים וסמלים בראשותה של השרה מירי רגב.

    מטבעות הזיכרון, המונפקים על גבי מתכות יקרות (כסף וזהב) הונפקו בשלוש מהדורות, בערכים של 1 ש"ח (כסף רגיל), 2 ש"ח (כסף קשוט) ו- 10 ש"ח (זהב קשוט). בצד הנושא של המטבע יופיע הסמליל הרשמי, כפי שנבחר על ידי ממשלת ישראל ומנהלת אירועי ה- 70 שנה למדינה בראשות שרת התרבות והספורט הגב' מירי רגב. בצד הערך של המטבע, שעוצב על ידי המעצבת מיכל חמאוי, מופיעים שני פסיו של דגל המדינה וביניהם הערך הנקוב. עיצובו של צד הנושא כולל מגן דוד ובתוכו המספר 70, מהם נמשך קו המתפרק לאיורי פיקסלים המסמלים עתיד, קדמה וטכנולוגיה. בתוך המגן דוד מופיעה גם המילה "ישראל" בכתב סת"ם והמילים "מורשת של חדשנות". בשולי המטבע יופיע גם הכיתוב "70 שנה למדינת ישראל" בעברית, ערבית ובאנגלית.

    מנכ"ל חדש לרמדה חדרה

    עמי אלרם (54), נבחר לתפקיד מנכ"ל מלון רמדה חדרה.
    אלרם פועל בתחום המלונאות מעל 20 שנה. בעבר שימש סמנכ"ל במלון מצפה הימים, ניהל את מלון חוף הכרמל, מלון חוף נחשולים ופתיחת מלון הבוטיק נחשולים החדש, כמו כן, כיהן כמנכ"ל קבוצת Sun Africa Hotels (6 בתי- מלון ברחבי קניה וחברה לטיסות בכדור פורח במסאי מארה). בתפקידו האחרון כיהן כמנהל אגף האירוח וההסעדה של המכביה ה- 20, אירוע הספורט השלישי בגודלו בעולם.

    מושבים חדשניים בלופטהנזה

    קבוצת לופטהנזה חושפת מושבים חדשניים, אשר יותקנו במטוסי איירבוס המשרתים את נוסעי חברות התעופה לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס.

    המושב החדש מציע משענת גב דקה וחדשנית וכרית המלאה בקצף, אשר יספקו חוויית טיסה נוחה במיוחד. המושבים החדשניים יותקנו בכל המטוסים ממשפחת מטוסי איירבוס A320 Family החל משנת 2019. קבוצת לופטהנזה תקבל את מטוסי האיירבוס A320 Family, אשר יציעו לנוסעים את המושבים החדשניים, בתחילת שנת 2019 ותפעיל באמצעותם טיסות ליעדים קצרים ובינוניים.

    מושבים חדשים

    בעבר, הנוסעים התיישבו בזווית של 12 מעלות ואילו כעת הם יהיו מסוגלים לנוח בנוחות כאשר משענת המושב שלהם תהיה בהטיה של 20 מעלות במהלך הטיסה כולה. זוהי הפעם הראשונה בה חברות התעופה לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס מפתחות ביחד מושבים בסטנדרטים זהים.

    מטוסים חדשים לאמריקן אירליינס
    בואינג, יצרנית המטוסים המובילה, יחד עם חברת התעופה הגדולה בעולם אמריקן איירליינס, הודיעו כי האחרונה תכפיל את צי מטוסי הדרימליינר שברשותה עם הזמנה חדשה עבור 47 מטוסי בואינג 787 ואופציה ל-28 נוספים. ההסכם עבור 47 המטוסים מוערך בשווי 12 מיליארד דולר והופך את אמריקן אירליינס למפעילה הגדולה ביותר של מטוסי בואינג דרימליינר בחצי כדור הארץ המערבי.

    לאחרונה הזמינה אמריקן איירליינס 42 מטוסי בואינג 787 דרימליינר ואף הרחיבה משמעותית את רשת קווי הטיסה שלה למגוון יעדים חדשים מסביב לעולם, כולל ליעדים באסיה פסיפיק ובאירופה. זאת, הודות ליעילות חסרת התקדים והחסכון המשמעותי בדלק שמאפשר מטוס הדרימליינר. חברת התעופה האמריקנית מעידה כי התרשמה כל כך מהביצועים של המטוס, שהחליטה להזמין 47 מטוסי דרימליינר חדשים (22 מדגם 787-8 ו-25 מדגם 787-9), בנוסף למטוסים שהיא עוד צפויה לקבל מההזמנה הקודמת.

    שער הדמוקרטיה הישראלית

    מיזם "שער הדמוקרטיה הישראלית", הוא מבנה חדשני שבו יוצג סרטון ב-360 מעלות על האירועים שליוו את מדינת ישראל ועל הערכים שבבסיס מגילת העצמאות. המתחם הנמצא ברחוב רוטשילד 1 בת"א, והוא נפתח לקהל הרחב בחינם ערב יום העצמאות.

    יו"ר הכנסת אדלשטיין היה הראשון לחתום מחדש על המגילה כהתחייבות לשמור על הערכים הממלכתיים שבבסיסה. במהלך החודשים הקרובים צפויים להגיע למתחם, לצפות בסרטון ולחתום על המגילה מחדש מאות אלפי אזרחים.
    השער מציע למבקרים מופע אור- קולי ייחודי ומרגש בטכנולוגיית 360 מעלות, הסוקר את האירועים המרכזיים שעיצבו את הדמוקרטיה הישראלית מאז קום המדינה ועד ימינו, ומדגיש את ערכי הליבה שעליהם מושתתים חוקי המדינה ומוסדותיה.

    השער הינו מבנה ייחודי אשר מוקף בקשתות המסמלות את השילוביות והרב- גוניות של החברה הישראלית. על קשתות השער יוטמעו ציטוטים נבחרים ממגילת העצמאות, הטקסט המכונן שמבטא את הערכים עליהן מושתתת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מבקרי שער הדמוקרטיה הישראלית מוזמנים לחתום על התחייבות לקיום ערכי מגילת העצמאות ולקבל מזכרת בחתימתם.

    חלון הזדמנויות לקפוץ לחו"ל
    מרגישים שצריכים חופשה אחרי החגים? הרווחתם ובגדול. מחירי החופשות לחו"ל צונחים בשבועות הקרובים וזו הזדמנות מצוינת לטוס לחו"ל לפני שהמחירים קופצים בחזרה לקראת הקיץ.
    מבדיקה שערך אתר טרווליסט, להשוואת מחירים בתיירות, עולה כי מחירי החופשות לאחר החג צונחים בעשרות אחוזים ולעתים אף בכ-40%.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מקווה שכושר בוקינג יתפוס חזק, זה יעזור להוריד את מחירי החופשים בחו"ל, אצל כולם