ח"כ בוקר לנציגי הצלב האדום: מצפה להתערבותכם בנושא השבויים בעזה

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ בוקר לנציגי הצלב האדום: מצפה להתערבותכם בנושא השבויים בעזה

    ח"כ נאוה בוקר התייחסה במפגש עם נציגי הצלב האדום למאמצים להשבת הנעדרים בעזה וביקשה את התערבותם

    החיילים השבויים אורון שאול והדר גולדין הי"ד
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ נאוה בוקר (הליכוד) נפגשה עם נציגי הצלב האדום והתייחסה לחיילים אורון שאול והדר גולדין הי"ד המוחזקים על ידי חמאס בעזה וכן לשני הנעדרים הנוספים. בפגישה השתתפו משלחת של הצלב האדום הפיליפיני והאמריקני בראשות יו"ר הצלב האדום הפיליפיני וחבר הסנאט ריצ'ארד גורדון. בביקור השתתפו גם נציגי מגן דוד אדום ונציגי משרד החוץ הישראלי. "אני מבקשת את עזרתכם בשחרור השבויים והנעדרים הישראלים המוחזקים בעזה" אמרה.

    בדבריה העלתה ח"כ בוקר את נושא החיילים והאזרחים השבויים בעזה על ידי החמאס ואמרה לנציגי הצלב האדום מארה"ב ומהפיליפינים כי היא מצפה "שהצלב האדום יתערב ויקדם את שחרורם של שני החיילים ושני האזרחים המוחזקים על ידי החמאס בעזה."

    בהמשך דבריה ח"כ בוקר שיבחה את שיתוף הפעולה בין מגן דוד אדום לארגוני הצלב האדום האמריקני והפיליפיני ואמרה כי "ישראל ידועה ביכולתה לעזור ולתרום מניסיונה העשיר בתחום החירום והצלת החיים. ואני בהחלט שמחה כך שמגן דוד אדום, סייע בשנים האחרונות לחיזוק מערך רפואת החירום המופעל על ידי הצלב האדום בפיליפינים."

    יו"ר הצלב האדום הפיליפיני וחבר הסנאט הפיליפיני ריצ'ארד גורדון, אמר כי הוא "שמח לראות שמדינת ישראל היא מדינה ריבונית ששומרת על עצמאותה וסומכת רק על עצמה. בדבריו גורדון הדגיש את שורשיו היהודיים וסיפר שסבו יהודי אמריקני, ועוד הוסיף כי "זכורה לו היטב הולדת מדינת ישראל ב-1948."



    1 תגובות

    מיין תגובות