ח"כ עזריה: "הבית היהודי מפרקת את הממלכתיות"

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ עזריה: "הבית היהודי מפרקת את הממלכתיות"

    יו"ר ועדת הרפורמות, ח"כ רחל עזריה (כולנו): "מפלגת הבית היהודי מפרקת אותנו מבפנים"

    שר הביטחון, נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ רחל עזריה (כולנו) התייחסה היום לפסקת ההתגברות ולמאבק סביב חקיקתו ואמרה: "יש לנו מפלגה שקוראת לעצמה הבית היהודי, והיא מפרקת את הממלכתיות מבפנים. פסקת ההתגברות תפרק את האפשרות של אנשים לקבל סעד ברגע האמת, תביא לפילוג בתוך העם היהודי, כשבעיני האתגר הכי גדול היום שעומד בפנינו הוא איך אנחנו גורמים לכלל הציבורים בחברה הישראלית לעבוד ביחד".

    עזריה אמרה: "צריך להתנגד נחרצות לפסקת ההתגברות. היא תפר את האיזון בין השבטים במדינת ישראל, ולתת כוח לקבוצה קטנה לכפות את דעתה על החברה הישראלית. גם אם יש ביקורת על בית המשפט העליון, וגם לי יש ביקורת, זו לא הדרך".

    את הדברים אמרה עזריה בכנס לשכנת סוכני הביטחון באילת.

    כזכור, הבוקר הציבו בבית היהודי אולטימטום לראש הממשלה ואמרו כי באם פסקת ההתגברות לא תקודם בתוך עשרה ימים, מפלגת הבית היהודי תראה את עצמה כלא מחויבת להצבעות עם הקואליציה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הם צודקים בכולנו, הבית היהודי ובפרט בנט החליטו מזמן שאין להם שום מחוייבות לממלכתיות
      בשעה זו נמצאים שורה מכובדת מאוד של מוסדות שמשרד החינוך חסם להם לחלוטין את התקציב והוציא נגדם
      צוי סגירה או פתח בהליכים מתקדמים של סגירה,כל זה בברוטליות תוך דילוג על כלי התנהלות מינימלים שמשרד ממשלתי ממלכתי היה נדרש להתנהל לפיהם! קול ילדי ישראל הטהורים זועקים!!!
      כמו מעבירי המולך כך בנט, מכה בתלמידי החרדים ומיד רץ לתקשורת המתחנפת, במתקפת חיוכים ואמירות נבובות שלא נועדו אלא שקולות הזעקה לא ישמעו!

      1. אז מה אם אתה שונא את בנט זה לא אומר שכל מה שהוא עושה לא נכון וצודק בג"צ חוגג ועושה מה שבא לו פוסל חוקים ואנחנו צריכים להפסיק את המסיבה