ביקשו לחזק את שומרי שבת והוגשה בקשה לחקירתם

    אריאל שרפר No Comments on ביקשו לחזק את שומרי שבת והוגשה בקשה לחקירתם

    הזוי: בתנועת הנוער הדתית לאומית בני עקיבא קראו לחזק את שומרי השבת על ידי רכישת מוצרים משומרי שבת ובתגובה קראו בארגון הרדיקלי "הפורום החילוני" לפתוח בחקירה פלילית נגדם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת הנוער בני עקיבא החליטה לרכוש מוצרים אך ורק מעסקים שומרי שבת. אלא שבמרחב הציבורי יש מי שפחות אהב את ההחלטה ובפורום החילוני הגישו בקשה לפתוח בלא פחות מחקירה פלילית כנגד תנועת הנוער בני עקיבא.

    במפלגת האיחוד הלאומי הגיבו לקריאת הפורום החילוני ואמרו: "אנו מצטרפים לקריאתם של תנועת הנוער בני עקיבא לציבור הרחב, הנאמן לשמירת השבת להעדיף לערוך את הקניות בעסקים שומרי שבת בלבד!"

    באשר למתקפת הפורום החילוני וארגוני השמאל הרדיקלי אומרים במפלגה: "כנראה שאחרי שהחליטו לבצע סיכול ממוקד במכינת עלי, החליטו הקיצוניים להמשיך ולסתום את הפה של הציונות הדתית ולפעול באיומים והפחדות מול תנועת הנוער בני עקיבא".

    "אנו מחזקים את ידי מזכ"ל התנועה יאיר שחל ומדריכי וחניכי התנועה שימשיכו להביע עמדה ברורה ולהשמיע את קול התורה בשלל הסוגיות הציבוריות מתוך אהבה ואמונה. את הקול שמנסים אותם ארגונים שוליים להחליש אנחנו באיחוד הלאומי נמשיך להשמיע ולחזק. אנו קוראים לכל מי שהיהדות במדינת ישראל ושמירת השבת הציבורית במדינה חשובים לו להצטרף אלינו באמירה ישראלית ויהודית זו".



    0 תגובות