ארדן הורה למשטרה: בדקו את נסיבות מעצר מניף הדגל

בנצי לייזרוביץ No Comments on ארדן הורה למשטרה: בדקו את נסיבות מעצר מניף הדגל

השר לבטחון פנים גלעד ארדן ביקש ממפכ"ל המשטרה לבדוק את נסיבות מעצר אבי פרחן שהניף דגל ונעצר וכן את מעצר הנערים שתלו מודעות המכפישות את מח"ט שומרון

צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת
22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן ביקש הבוקר ממפכ"ל המשטרה לבדוק את נסיבות מעצרו של אבי פרחן ביום העצמאות וכן את נסיבות מעצרם של הנערים שתלו את המודעות כנגד מח"ט שומרון ולהעביר לעיונו את תוצאות הבדיקה.

השר לביטחון פנים ארדן אמר: "מעצרו של אדם הוא צעד משמעותי הנוטל את חירותו ועלינו לוודא תמיד שהשימוש בסמכות המעצר נעשה רק לאחר שיקול דעת מעמיק ובהתאם לשיקולים שהחוק מאפשר בנסיבות האירוע".

השר ארדן הדגיש כי "מבלי לקבוע מראש מה התרחש בכל אחד מהאירועים, מצאתי לנכון לבקש את הבדיקה לאור הסרטון שפורסם הסותר לכאורה את הודעת המשטרה בנוגע למעצרו של פרחן וכן לאור החלטת בית המשפט בקשר לכרזות שתלו הנערים".

פרחן נעצר לאחר שהניף דגל ישראל וצעד בשול הכביש. לטענת המשטרה "האזרח ביקש לקיים מחאה וסרב לתנאי הרישוי שהוצבו. הוא הפר את הסדר הציבורי, הלך במרכז כביש ראשי וסיכן את משתמשי הדרך ואת עצמו. לאחר שסירב להישמע להנחיות המשטרה ואף סירב לעיכוב, נעצר עפ"י חוק, ובסיום חקירתו שוחרר". אך לטענת בני משפחתו של פרחן תיאור העובדות על ידי המשטרה אינו מוצג באור אמת וכי תיעוד של האירוע פורסם ברשתות החברתיות.



0 תגובות