דגן: "הסרת המינוח שטחים כבושים – הזדמנות"

    אריאל שרפר No Comments on דגן: "הסרת המינוח שטחים כבושים – הזדמנות"

    ראש מועצת שומרון מגיב לפרסום אודות השמטת המונח "שטחים כבושים" בדו"ח מחלקת המדינה של הבית הלבן: "הוכחה לכך שהכדור תמיד נמצא בירושלים"

    יוסי דגן
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן מגיב על הפרסום באשר להשמטת המונח "שטחים כבושים" מדו"ח מחלקת המדינה האמריקאית ואומר: "הסרת המונח "שטחים כבושים" היא ההוכחה הניצחת לכך שהכדור תמיד נמצא בירושלים. מי שמכתיב את סדר היום הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו ולא שום אדם אחר".

    לדבריו: "תמיד הכדור היה בירושלים. גם מי שטען בתקופת אובמה כי ידיו כבולות, ברור לו שבעידן כזה, כשהתפיסה הבסיסית בארה"ב כ"כ שונה, ראש הממשלה יכול לעשות היום כל מה שהוא רוצה וזה תלוי בו. התביעה שלנו לבנית ישובים ביהודה ושומרון, להחלת ריבונות, היא תביעה נכונה, ויש כאן הזדמנות היסטורית שאסור לפספס אותה".

    דגן אמר עוד כי "זה הזמן לתנופת בניה. להקמת ישובים חדשים, להחלת ריבונות. גם אם תהיינה מחאות מכאן או משם, המחאות הללו לא ישפיעו על התוצאה הסופית. התפיסה הבסיסית בארה"ב היום שונה לגמרי מבעבר, ומאפשרת לראש הממשלה לעשות הכל וזה תלוי בו. עינינו נשואות לראש הממשלה. ולא לבית הלבן. אנחנו מצפים לראות במת"ע הקרובה (בדיון הקרוב בנושא בנייה ביו"ש) את הביטוי הברור לכך שראש הממשלה אכן שייך למחנה הלאומי".



    0 תגובות