חרדים, על מה חגגתם? \\ בצלאל קאהן

    בצלאל קאהן 40 Comment on חרדים, על מה חגגתם? \\ בצלאל קאהן

    "אני קורא על אנשים שמגדירים את עצמם כחרדים, שיוצאים למנגלים ולוקחים את יום החופש של יום העצמאות למשהו ישראלי. על מה הם חוגגים? על המדינה החילונית שמנסה לחלן אותנו כבר שבעים שנה?"

    19:11
    16.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה הפסיכולוגים מתעקשים ליישם שיטות שלא עובדות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום חמישי האחרון, בשעות הבוקר, ניצלתי כמו הרבה יהודים את יום החופש, לכמה שעות של לימוד תורה.

    נכנסתי לאחד הכוללים שסמוך לביתי, 11 בבוקר, ובית המדרש שקק חיים כאילו אין יום חופש בחוץ, כאילו אין שום דבר אחר מלבד התורה. כל הסערות הפוליטיות של ביבי ויולי לא הורגשו שם, בטח אף אחד לא תכנן שם מנגלים, אולי היו דיונים על היחס של התורה הקדושה לסמלים שהמדינה קידשה כאן בשבעים השנים האחרונות, כמו חובת היום במנגל, חובת הלילה בזיקוקים וסמל הסמלים שלפי דעת אנשי השמאל, חולל השנה על ידי ראש הממשלה, וזה כאמור הטקס המרכזי בליל חגיגות השבעים למדינת ישראל.

    ובחוץ, בכמה כלי תקשורת, אתה קורא על אנשים שמגדירים את עצמם כחרדים, שיוצאים למנגלים ולוקחים את יום החופש הזה למשהו ישראלי, ועל המשהו הישראלי הזה רצוי לדבר ולומר מילה או שתיים.

    לפני שבעים שנה התגשם החזון הציוני: הקמת מדינה. מאותו היום אין ארץ ישראל, זו שניתנה לנו על ידי בורא עולם, אלא מדינה, מדינה ככל המדינות. ואם מישהו יבוא ויכחיש שמטרת מקימי המדינה לא היתה השכחת התורה מעם ישראל וחילון המעטים שנותרו שומרי תורה ומצוות, באו כל אירועי השנים הראשונות, במחנות העולים, במוסדות החינוך, בקבלת עובדים רק למי שיש פנקס אדום ועוד, כדי להוכיח, מאז ועד היום, כמה אין על מה לחגוג ביום הזה.

    נכון, יאמרו לי, הקב"ה עשה נס והקמנו מדינה. טוב, הויכוח הזה נמשך כבר שבעים שנה, ונכון שהיתה הארה מהקב"ה אחרי שנות האימה והזעם בשואה, אבל מה לעשות שיהודים שהגיעו לארץ ישראל באותם ימים והקימו את המדינה, שכחו דבר אחד: את התורה. לא משפטי תורה ולא לימוד תורה. לא מלכות התורה ולא שום דבר אחר. אז על מה חוגגים אנשים שמגדירים את עצמם כחרדים?



    40 תגובות

    מיין תגובות
    1. 40

      המדינה החילונית "שמנסה לחלן אותנו" השקיעה ומשקיעה מליארדי שקלים מתקציב המדינה לתמוך בעולם התורה. מהמיסים שכל האזרחים "החילונים" משלמים בכל חודש.אז נכון, יש לא מעט חסרונות ואתגרים. אבל הכתבה הזו היא כפיות טובה ועין רעה אחת גדולה

    2. 39

      המדינה החילונית " שמנסה לחלן אותנו" השקיעה ומשקיעה מליארדי שקלים לתמיכה בעולם התורה מכספי המיסים שיושביה החילונים משלמים מדי חודש.אז נכון לא הכל מושלם ויש עוד הרבה מה לתקן. אבל אם אינך רואה את הנס הגדול שהי"ת עשה לעמו זוהי כפיות טובה ועין רעה ואתה מוזמן לחזור לפולין ונראה מי יתמוך בלימוד שלך שם.

    3. 38

      הם חגגו על זה שאף גוי לא מנסה לרצוח אותם בכל יום ויום באין מפרע
      הם חגגו על התקציבים הגדולים שמקבל עולם התורה (שבשלטון של גויים היו יכולים רק לחלום על כאלו סכומים ועוד לכזו מטרה)
      הם חגגו את היכולת לצאת לרחובות בלבוש חרדי בלי לקבל יריקות בפרצופיהם או ניקוב של גלגלי הרכב שלהם
      הם חגגו את חופש הדת שניתן להם פה
      הם חגגו את הריכוז החרדי הגדול שקיים פה ועוזר לחיזוק שמירת התורה והמצוות, הצניעות ולימוד התורה (גם בדור של מדיה. ר"ל מה היה קורה במדינה של גויים)
      הם חגגו את היכולת לקיים מצוות התלויות בארץ ולקיים את מצוות הישיבה בארץ.

      1. וככה חוגגים?עם מנגלים?
        החגיגה האמיתית זו לימוד התורה

    4. 37

      התקציבים ניתנים מתוך כפיה חילונית על הגופים החרדיים. ולכן אין מה לחגוג. חוק הליבה אומר לכם משהו ? זה חוק כפייתי חילוני. אז מספיק למתייפייפים הצבועים בלבוש החרדי.

      1. ממש לא נכון.
        יש תקציבים שניתנים בשביל לכפות ליבה ואותם החרדים בדרך כלל לא לוקחים.
        אבל כל התקציבים לישיבות? לת"תים הפרטיים? למוכש"ר? לחינוך העצמאי? חינוך יהודי כשר שמקבל מימון נדיב מאוד מהמדינה!

        אבא שלי ז"ל נולד בתימן. מספר שבקושי לקרוא עברית ידעו. מי בכלל דיבר על לימוד גמרא. כל מי שהיה לו קצת כוח יצא לעבוד ולהרויח את לחמו.
        כל ליל שבת הערבים היו תוקפים את הכפר של היהודים בזריקות אבנים. לית דין ולית דיין. ממש לא עניין מישהו מהשלטונות.

        על מה אתה מדבר???
        אנחנו שנולדנו למציאות כזו יצאנו מפונקים. לא יודעים באיזה גן עדן אנחנו נמצאים.

        1. ספרת באופן חלקי על פרק א בתימן,
          משום מה לא המשכת בפרק ב בארץ ישראל, כמה ילדים תימנים חטפו מחיק אמותיהם??
          היש לך נבזות ושפלות גדולה מזו? וכמה ילדים לא חטפו אבל חטפו את לבותיהם ונשמותיהם מחיק אמונתם?
          רובם! אז מה נשאר? מתי מעט ששרדו בת"ת וישיבות שצריכים להגיד תודה שעד לפני איזה זמן הניחו להם בלימוד התורה
          וכעת גם למתי מעט אלו לא נותנים זאת, הרי התימנים ועדות המזרח הם הראשונים בכוונת של אותם בריונים.

          1. וכמה מתו בתימן???? 50% מהילדים בגילאי 0 עד שנתיים מתו! אתה יודע את זה?
            לסבתא של בעלי נפטרו 7 ילדים מתוך 14!!

            וכמה יתומים נחטפו ע"י הערבים ואוסלמו בכוח? זה היה דבר שבשגרה. מנהג הערבים מדורי דורות.

            ומעמד האשה שהיה שם? זוועה! התייחסו לאשה יהודיה כמו אצל הערבים. חיתנו אותן עם מבוגרים בלי לשאול לדעתן. אם גבר היה מכה את אשתו אף אחד לא היה מוחה בידו.

            מי רוצה בכלל לחזור לארץ של הערבים האנטישמים האלו?

            חטיפות זה לא בסדר אבל גם כפיות טובה כלפי ה' יתברך זה לא בסדר.
            אפילו דודה שלי שחטפו לה ילדה לא מדברת על המדינה כמו בצלאל קאהן.

            אתה לא צריך לחגוג, אבל ללכלך ככה זה עובר כל גבול. צריך להפסיק לחיות באוירת "אכלו לי שתו לי" ולהתחיל לקחת אחריות על החיים של עצמינו.

            המדינה הזו שיפרה בכל קנה מידה את חייו של העם היהודי, גם אם זה לא מושלם.

            1. אם יש לכם נחיתות כתימנים אז הציעו פה כבר את האופציה ללכת לגרמניה, שם החוקים מאוד קפדניים היום בכל מה שנוגע לאנטישמיות, תמותת הילדים שם אפסית בזכות רפואה מתקדמת, אין חטיפות, מעמד האשה קצת יותר טוב מפה,
              ובכלל כל מיני ביטויי גזענות שקיימים פה בארץ והתימנים מקבלים אותם במלא חופניים, שם מי שהוא יהודי מוגן ולא יעיזו להפנות כנגדו, אז אם אלו הדברים החשובים וכל שאר הדברים החשובים ביהדות אתם זורקים לפח, קדימה במבצע מרבד הקסמים לגרמניה, ואם לא לגרמניה אז לאמריקה לא?

              משתמש אנונימי (לא מזוהה)
            2. למשתמש אנונימי לא מזוהה
              התגובה שלך לא ברורה בעליל.
              אני הצעתי למי שלא מרוצה פה לחזור לגרמניה. כמו שאמרת, בינתיים הוא יהיה שם מוגן (בינתיים).
              הרי זה כל מהותו של המאמר לעיל. להסביר כמה דפוק פה וכמה לא צריך לחגוג.
              מי שמרגיש "הרעת תנאים" יכול ללכת למקום אחר.
              אני לא מרגישה כך. התימנים שחטפו להם ילדים לא מרגישים כך. רק בצלאלא קאהן ועדר תומכיו מרגישים כך.
              הצעתי לכם פתרונות.
              לא טוב לכם, אולי אתה יכול להציע משהו. נשמע שיש לך מושג מה קורה באירופה ואמריקה. אולי תביא למגיבים כאן סקירה כללית על המצב בחו"ל. מהתגובות כאן נראה שאנחנו ממש מדינה בקריסה וצריך לעוף מפה בכל רגע.

              נחיתות היתה בתימן. בארץ המצב השתפר לטובה. גם מבחינה רוחנית. בקרב העולים היתה (ועודנה) בורות מאוד גדולה בכל מה שקשור לקיום הלכה. אני לא מכירה מבוגרים שיודעים היטב הלכות כשרות ושבת. נשים לא יודעות לקרוא. הגבר אמור ללמד את בני הבית אבל הוא עסוק בלהביא לחם לביתו.
              אפילו בהלכות טהרת המשפחה שמענו על טעויות שהושרשו ועברו מדור לדור. אף בת לא למדה בסמינר כדי להכיר משהו אחר חוץ ממה שסבתא שלה מלמדת. הרבה מאוד יהודים בתימן בכלל לא הבינו את העברית שהם קוראים כשהם לומדים תורה. גרסו בלי להבין.
              מי חלם שהנכדים של אותם עולים ישבו וילמדו גמרא בישיבות? במימון של המדינה? כשהם מבינים עברית על בוריה?

              n
            3. "התימנים שחטפו להם ילדים לא מרגישים כך"?????
              זה כבר משפט שמעיד על אופי ומידת הישרות, של מי שכתב אותו וחתום על חצי מהתגובות בשרשור הזה באות n
              נחמד מאוד, אז לפי הדברים המדהימים, אנחנו מגלים שהמדינה היא זו שאחראית לכך שהתימנים בארץ יודעים הלכות שבת,טהרה וכו'. נראה קצת משובש. יאמר ברור, המפגש של תימנים שהיו מנותקים למדי משאר הגולה, עם קהילות חרדיות מושרשות בארץ היא שהשפיעה עליהם לטובה, ולולי ההרס של מנהיגי המדינה, ההשפעה הזו הייתה נושאת פירות טובים יותר.
              אגב,לגבי ההשוואה בין חרדיות בוגרות סמינרים מול יוצאי יחידות ממר"ם, היא הנותנת, בנקודת הסיום של בוגרות סמינרים הן עולות לאין ערוך בנתוניהם על נתוני הסיום של בוגרי תיכונים חילוניים בשלב זה, אלא שאז אנשי בוגרי מגמת ההייטק החילוניים הולכים לצבא, מקבלים מימון מלא על המשך הכשרה מקצועית ויקרה מאוד שנותנת להם עדיפות על כל השאר כשיוצאים לשוק העבודה, ואחרי זה עוד הם מתהדרים בכך ששרתו בצבא ותרמו למדינה, ואלו החרדים שלא מקבלים מימון על הכשרה מקצועית נקראים פרזיטיים. הרי מדובר בהונאה הכי גדולה שהייתה אי פעם בהיסטוריה, זו רק דוגמא, יש עוד עשרות רבות של הכשרות מקצועיות שחילונים מקבלים בצבא, אפילו מי שמשרת בקרבי (ממש לא הרוב) מקבל אחרי זה העדפה בתעסוקה מול כל אחד אחר(מלבד הון עתק של יוצא צבא מקבל בהחזקתו ותמיכה בו בכל מיני הטבות, הנחות ,מענקים, וזכויות בדיור שחרדי לא יכול אפילו לחלום), כך שלא מדובר בצבא של מתנדבים אלא בצבא שתפקידו לבולל את העם בתרבות אנשים חטאים ולמדר את החרדים מכל לגיטימציה בציבור תוך אפליה ברורה במעמדם בתעסוקה ובחלוקת משאבי המדינה

              משתמש אנונימי (לא מזוהה)
            4. כן. התימנים שחטפו להם לא מרגישים כך.
              אני מכירה כמה וכמה זקנות שחטפו להן תינוקות. אף אחת מהן (!!!) לא מדברת בגנות המדינה. כולן חוגגות את יום העצמאות וכולן מאושרות להיות פה. הן יודעות שהכל משמים ואם נגזר עליהן לאבד ילד זה יכול היה לקרות בתימן בקלות הרבה יותר גדולה ממה שקרה בארץ.
              ואתה יכול ללכלך כמה שאתה רוצה על המדינה שהפרידה בין הקהילות החרדיות לתימנים. זו עובדה מוגמרת! כל עוד התימנים היו בתימן הם לא ידעו תורה והלכות כמו היום. אפילו מי שהלך למזרחי יודע הלכות יותר טוב מאשר בתימן.
              וחוץ מזה שהמודרנה הגיעה היום גם לתימן כך שגם שם יכלו להפוך חילונים בקלות בלי שתהיה לך מדינה להאשים אותה.
              ואני עדיין לא מבינה את ההתבכיינות שלך על הצבא ויוצאי יחידות ממר"ם. זו מדינה חילונית שמנהלים אותה חילונים. למה להם לתת הכשרה יוקרתית לחרדית שהם לא מאמינים באורח החיים שהיא מנהלת, שתתן להם תפוקה של 8 שעות עבודה ביום ולא 10-11 כמו גבר חילוני? למה להם להוציא כסף עבור מי ששונה מהם בלבוש ובהשקפה? עבור מי שיתן תפוקה פחות טובה?
              ועוד פרט קטן ששכחת – החרדיות מתחתנות ויולדות צעירות והחילונים לא! חילוני שחותם עתודה ישאר רווק עד לסופה. חרדית כבר תהיה עם 4 ילדים לפחות ולא תהיה פנויה לכל ההשקעה האינטנסיבית הנדרשת בתכניות היוקרתיות האלו.
              הרוב השולט פה חילוני. באסה אבל זה המצב. לא מבינה בכלל את העמדה ממנה באים להתלונן. המצב הנוכחי הוא הכי הגיוני בעולם. אדרבה, עצם זה שעוד מישהו מסתכל לכיוון של החרדים ונותן מעט תקציבים ונותן מסגרות בהפרדה זה נס בפני עצמו וזה מתאפשר רק בגלל שזו מדינה של יהודים. אם החילונים היו גויים הם לא היו מסתכלים לכיוון שלנו. ראה ערך כמה כסף משלמים על חינוך יהודי בחו"ל. זה יכול להגיע גם לסכומים של 20 אלף דולר בשנה.

              n
    5. 36

      תגיד לי אתה לא מתבייש ? כמה מיליארדים עולם התורה מקבל? יש לך מושג בכלל? אז לא צריך לרקוד כי זה לא חג אמיתי אבל זה יום שמח בהחלט. בארהב ובאירופה משלמים המון המון כסף על חינוך וישיבות (לכן הרבה חוצניקים לומדים בארץ) ולמה? כי המדינה היא לא יהודית. תחשוב לבד מה היה קורה אם היינו חיים היום במדינה אירופאית או בארהב התבוללות ולא צמיחת עולם התורה בכזה סבר גודל כמו פה.

      1. ולך יש מושג כמה זה באחוזים? בחלוקת המשאבים ניתן לחרדים הרבה פחות מהחלק היחסי של הצבור החרדי באוכלוסיה!

        1. ולך יש מושג כמה החרדים מפרישים למיסים ביחס לחילונים? המיסים של העשירים מחזיקים את המדינה הזו. אשה חילונית קרייריסטית אחת מפרישה ביטוח לאומי כמו 20 גברים חרדים.
          החילונים משתכרים הרבה יותר, יולדים הרבה פחות ואחוזם באוכלוסיה יותר גבוה.

          לא בעד חילונים או חילונית, כן בעד שהחרדים יבינו שאף אחד לא "דופק" אותם. מקבלים בדיוק כמו כולם.

          1. הגיע הזמן לבדוק עובדות לא רק מה המשכורת אלא מדוע כאלו שאינם שומרים תומ"צ לעת עתה בעלי תארים משתלבים במקומות עבודה יותר מחרדים בעלי תארים זהים.. בנוסף לכך, במגזר החרדי יש הרבה עשירים שלא בדיוק נהנים מהמיסים הגבוהים שהם משלמים (הופעות, "אירועים תרבותיים" ועוד כאלה ואחרים שלא מתאימים לחרדים יראי ה') לעומת שאר המגזרים… ואלו 2 דוגמאות מתוך רבות נוספות המראות שהטענה המופיעה בתגובתך לא מדוייקת.
            החרדים לא מקבלים כמו כולם. ובכלל כדאי לצאת מהדמיון הזה שבמדינה שלנו יש שויון..

            1. קודם כל התארים ממש לא זהים. הם למדו באוניברסיטאות ברמה מטורפת! ואנחנו עושים תארים מחופפים במכללות.
              ליד מה שהם לומדים זו ממש בדיחה.
              חוץ מזה שלנו יש רק 12 מנדטים ולהם 108. התקציבים מתחלקים בהתאם.
              אם אנחנו רוצים עוד תקציבים צריך להביא יצוג אלקטורלי נוסף משלנו.
              בנוסף רוב המעסיקים הם חילונים וכל אחד אוהב להעסיק מי שדומה לו. כמו שבסמינרים האשכנזים מעסיקים כמעט ורק מורות אשכנזיות ומקבלים רוב תלמידות אשכנזי.
              אין שום סיבה למעסיק חילוני לשלב חרדי בעסק שלו אם יש לו חילוני אחר בנמצא. אנחנו שונים מהם בלבוש, בהשקפות ובאורחות החיים. זה הכי טבעי בעולם.

              n
            2. מי שהגיב בשם n וכותב "לנו", לא ברור אם באמת הלנו או לצרינו.
              מדובר בעיוות מוחלט של המציאות, זה עובדה ברורה שבסמנירים לומדים ברמה הרבה יותר גבוהה מהממוצע הארצי (בדוק גם לפי מבחני פיזה), ונשים עם הכשרה מקצועית זהה לכל הפחות לעמיתים חילוניים מנוצלות על ידי המעסיקים ומקבלות שכר שווה ערך לעובדי הייטק מהודו.
              לא כל תואר באוניברסיטה תומך בצורך מקצועי, מול זה יש לנו לימודים ערכיים שבלא ספק מעלים את ערך המוסר וממילא את ערך מוסר העבודה.

              משתמש אנונימי (לא מזוהה)
            3. אני מגיבה בשם n. ממש לא "לצרינו". רק להבהיר לכם שבצלאל קאהן חי בסרט. יושב לו באולפן ומלהיב את הציבור החרדי נגד המדינה כשהמציאות בכלל מדברת אחרת.
              אתה באמת משווה בוגרים של האוניברסיטה העברית והטכניון עם ויוצאי יחידות ממר"ם ברמת הביצועים התכנותיים שלהם לבוגרות סמינרים? פחחחחח הבדיחה הכי טובה ששמעתי.
              זה בערך כמו להשוות איזה ילד בוגר בית ספר ממ"ד לתלמיד ישיבה חרדית ברמת הידע שלהם בגמרא.

              ערך מוסר זה נחמד והכל אבל אי אפשר להשוות את זה ב"שווי" לרמת הביצועים של בוגרי אוניברסיטאות. לא סתם כל הפיתוחים המתקדמים שישראל מוציאה מבוצעים על ידם. בהייטק שכל = כסף ובוגרי אוניברסיטה עולים בעשרת מונים על בוגרות סמינרים בביצועים שלהם בכל דרך שתסתכל על זה.

              אם יש בוגרת סמינר מבריקה שהתקדמה בהייטק היא תקבל בדיוק את אותן משכורות כמו החילונים ואני כבר ראיתי כמה כאלו במו עיני.

              תפסיקו לחשוב שכל העולם מחפש להתנכל לכם.

              n
      2. זכות הקיום של מדינת ישראל הוא התמיכה בישיבות ובלימוד התורה.

      3. אנחנו לא ילדים תמימים וגם לא ילידים של המדינה! תשכחו מזה!
        אנחנו והיהודים מביניכם (לאט לאט זה הולך ומצטמצם אצלכם) כולנו הילדים של הקב"ה
        שבזכות לימוד התורה שאתם נלחמים בו הוציא אותנו מהכבשנים באירופה והביא אותנו למבחן כאן בארצנו הקדושה.
        הכפיות הטובה היא שלכם כנגד הקב"ה, והכפייה שלכם היא כנגדנו כדי לצרפנו בעל כורחנו לכפיות טובה שלכם!
        "והעולה על רוחכם היה לא תהיה אשר אתם אומרים נהיה כגוים כמשפחות האדמה…"

    6. 35

      אוי, כפיות הטובה. עם קשה עורף. בלי נדר פעם אחרונה באתר שלכם.

    7. 34

      צודק כל מילה!!!!

    8. 33

      הם עמדו מנגד בשואה וגם כעת המטרה שלהם שלא נשאר חרדים

      1. "הם" לא היו חיים בתקופת השואה.
        וגם אתה לא.

        1. הם הכונה למקימי המדינה החילונים!!!!

          1. ומה זה קשור למי שעומד כיום בראש המדינה ולחרדים של היום?

    9. 32

      מגיע לנו כמו כל ציבור בישראל גם אנחנו משלמים מסים!!! החילונים מקבלים הרבה יותר לתרבות ולפרצות….

    10. 31

      כל הכבוד לבצלאל!
      חשבנו שאי אפשר להשמיע קולות שפויים ואוטנטיים באתר הזה
      לכן נמשכו כל המגיבים התוקפים שדעתם בכלל לא מייצגת את דעת רוב הציבור החרדי
      ושככל הנראה גם חשבו כך לתומם ומשהו כאן הפתיע אותם
      ולגופו של עניין מי שמדבר על הכרת הטוב כנראה עוד לא הספיק ללמוד את המעשה הכה אקטואלי בימי הספירה על מעשה רבי שמעון בר יוחאי
      וחבריו, כאשר רבי שמעון הוא זה שאמר את האמת לאמיתה עבור מה בנו שווקים ועבור מה בנו גשרים.
      מי שמדבר על תקציבי עתק, חי כנראה עדיין בתקופה שלפני 20-30 שנה, מאז חלו אי אלו עדכונים, ומתוך 60 מליארד בתקציבי חינוך
      נתן רק פירורי תקצוב לחינוך החרדי וגם זה רק בהתניות שינויים באורח החיים
      ועוד לא הזכרנו את הקיצוצים של קצבאות הילדים שנועדו לעצור את ההתרבות של ילדי ישראל החרדים, כאשר אנו נמצאים כעת בשוקת שבורה, עם רוב דמוגרפי ערבי ביו"ש ועזה ביחד!

      1. תחזור לגרמניה. שם בטח יהיו לך תקציבים בשפע ורוב דמוגרפי יהודי.
        אה..אופס..כבר אין שם רוב יהודי? למה? קרה משהו?
        בטח בגלל שהם נתנו פירורי תקציב לת"תים או שאולי הם קיצצו בקצבאות הילדים? בגלל זה ברחנו משם!

        1. משהו כאן התבלבל לך,
          שהדיקטטורים שלך שגזלו את הנהגת המדינה יחזרו למקומם הטבעי בגרמניה, אנחנו החרדים ברחנו מגרמניה וכל המדינות האנטישמיות והיינו כאן בארץ הרבה לפני המשכילים ואנשי הכפייה החילונית שבאו לכאן והעבירו בכח על דת את רוב מניין ובניין יהדות המזרח וקודם לכן כבר באירופה יהדות אשכנז, על ידי השתלטות על משאבי החינוך, ובהמשך חטיפת ילדים כפשוטו, כך יצרו רוב מלאכותי, ועוד הוסיפו לזה עוד מאות אלפי גויים רוסיים, שכעת מטיפים לנו כמוך מי ראוי להישאר בארץ ובאיזה תנאים ומי צריך לחזור לגרמניה.

          1. הם לא דיקטטורים. הם הרוב.
            וזה ממש לא משנה באיזו דרך הם השיגו את הרוב הזה. הם הרוב.
            החרדים פה מגיבים בצורה ממש מצחיקה. שכחו שהם בסה"כ מיעוט בתוך מדינה חילונית ומתלוננים למה לא מתחשבים בהם ולא נותנים להם בלארג'יות כמו שמתחשק להם.
            אתם צריכים להבין שלחיות פה זה כמו לחיות בתוך מדינה של גויים. להתלונן על המדינה זה בדיוק כמו לגור באירופה ולהתלונן על אנטישמיות.
            לא מתאים לכם? חפשו לכם מקום אחר.
            אני לא חושבת שיש עוד מקום בעולם שהוא כל כך טוב ליהודים. לא היה ולא יהיה.
            להתלונן על המדינה זו כפיות טובה כלפי הקב"ה. התסכלות חסרת אמונה על החיים כאילו הייתם גויים ששוכחים שיש בורא לעולם.
            הקב"ה מציל אתכם מכבשני אירופה, נותן לכם לחיות פה בשקט יחסי, עם תקציבים ורווחה כלכלית שלא הייתם משיגים בשום מקום בעולם עם כל כך הרבה לומדי תורה. ומה יש לכם לומר? על מה עשיתם מנגלים? עד שלא יתנו לנו עוד תקציבים לת"תים אין מקום למנגלים!!!!
            ככה היית רוצה שהילד שלך ידבר אליך אחרי שאתה נותן לו כל כך הרבה? יתחיל לקטר שכל מה שאתה נותן לו זה לא מספיק מושלם?

        2. רגע מאיפה ברחתם מגרמניה או מתימן? "פחחחחח" "פחחחחח"

    11. 30

      אני חושבת שכולכם צודקים.
      יש מה לשמוח ביום זה. ואין בכך ספק.
      אך מאידך, יש לזכור כי עדיין הגאולה איננה שלמה כל עוד מבית מנסים להצר את רגלינו עם גזרות וחוקים שונים, ומחוץ עומדים עלינו לכלותינו, והקב"ה מצילנו מידם. עוד יש על מה להתפלל ולבקש. ואם הכל היה מושלם, משיח היה בא וביהמ"ק היה נבנה. הלא כן?!

    12. 29

      צודק בכל מילה אין כאן כפיות טובה יש כן כפיות טובה מהצד השני שלמרות שאנחנו מחזיקים את המדינה ואת הצבא על ידי לימוד ה תורה שלנו הם לא מכירים בזה ולא מזכירים את זה אבל מילא הם אבל גם החרדית במרכאות כפולות כבר לא מכירה בזה אז אנחנו רוצים מהם

    13. 28

      חזק וברוך ר' בצלאל! אין רבים שמוכנים לפתוח את המיקרופון ולשדר דברים כהוויתם מבלי להתחנף ומבלי להתכופף. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל בכללותה ואנחנו החרדים משלמי המיסים נאלצים לממן את תקציבי הענק לתיאטרון הבימה, הטלויזיה ורשתות הרדיו השמאלניים. אנחנו משלמי המיסים החרדים מממנים את נבחרת ישראל בכדורגל המשחקת בשבת קודש. הכל על חשבוננו משלם המיסים החרדי. 70 שנה חלפו ועדיין הגזענות החילונית חוגגת. חרדים מקבלים תקציבים קטנטנים לחינוך ילדיהם – אפילו המוסדות שרחמנא ליצלן נענו לקבלת אתנן הליב"ה שמטרתה להוציא אותנו מבתי המדרש במסווה של "סיוע למצוא תעסוקה הולמת לחרדים". נשותינו – גם אלו שעובדות בהיי טק, מקבלות 5000 ש"ח לחודש והגננות והסייעות 3000 עד 4000. חברותיהן מתחילות ב-12000 (אני חשב שכר לשעבר בהיי טק). אחינו בני עדות המזרח שנישקו את קרקע ארץ ישראל בשנות ה-50, נשלחו למאהלים שם גזזו להם את פיאותיהם וביטלו להם שבת, תורה ורוחניותם. אם זה לא גזענות אז מה היא גזענות? ומה נשאר כעבור 70 שנה? נפנף, זיקוקים, מטוסי קרב אמריקאים (שקיבלנו מהם במתנה) מסתכנים אחד ליד רעהו בניסיון להראות "כוחי ועוצם ידי" בצעקה מצמררת "עשינו את זה לבד". המגיבים לפני – אתם אנשים עצובים. הבה נסתכל קדימה לחג מתן תורה האמיתית הקרב ובא.

    14. 27

      יעקב הכול ידוע ואנו כאן למרות רצון מקימי המדינה ובזכות בני עליה והם מועטים העולם עומד

    15. 26

      ר' בצלאל חזק וברוך! אין כמוך.
      ולכל המתיפיפים פה אני רוצה להודיע לכם שהמדינה רוצה דבר אחד: לעשות את עמ"י ככל העמים! ואנחנו לא ניתן לזה לקרות

    16. 25

      אני מבין עשרות אלפי המאזינים של מהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן מסכים עם בצלאל בכל מילה
      בצלאל ניהל דיון במהלך השידור עם נדב ארבל מגיש ועורך חדשות ברדיו קול חי ועם חבר הכנסת הרב ישראל אייכלר
      ממליץ לכם להאזין הנה הקישור
      /radio/broadcast/458747/?utm_source=site&utm_medium=search

    17. 24

      אם תפתח את העיניים שלך, ותראה כמה עולם התורה פרח כאן מאז קום המדינה. כמה מאות של מיליוני ש"ח ניתנים לעולם התורה בכל שנה..
      על זה אנחנו חוגגים..
      אז נכון, ברור לי שאלו שהקימו את המדינה לא חשבו על כך כלל והיו מעוניינים אילו הציבור שומרי התורה והמצוות היה נעלם, אבל הקב"ה ברוב חסדיו מנהיג את עולמו בחסד ובריותיו ברחמים, ואם קצת תסתכל על ההיסטוריה, תראה שגם לפני מאות ואלפי שנים היו ציבור של עובדי ע"ז, היו ציבור של מתובללים .. תמיד עם ישראל היה בחלקו שומר תורה ומצוות ומוסר נפשו עליה קלה כבחמורה, וחלקו (ופעמים רבות אף רובו הגדול והמוחלט) היה רחוק מכך ת"ק פרסאות..
      אז הגיע הזמן מכובדיי שתתחילו גם לומר זאת בקול רם "אשרינו שזכינו שיש לנו מדינה יהודית בארץ ישראל" שאמנם שטעונה המון שיפורים רוחניים וזקוקה רבות לרחמי שמיים, אך בס"ד הקב"ה ימשיך להיות בעזרנו ונראה בביאת גואל בב"א.