ליברמן: "חמאס משתמש בילדים כמגן אנושי"

    קובי פינקלר ואיתי גדסי No Comments on ליברמן: "חמאס משתמש בילדים כמגן אנושי"

    שר הביטחון אביגדור ליברמן מגיב לחיסול המחבל בן החמש עשרה ואומר: ""האשמים היחידים במות הנער בן ה-15 בעזה הם ראשי חמאס" \ ביום שישי סייר ליברמן בגבול הדרום והתייחס להתפרעויות סביב גדר המערכת: "אני שב ואומר לתושבי עזה: סגולה לאריכות ימים – אל תתקרבו לגדר"

    ליברמן בסיור צבאי צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התפרעויות בגדר המערכת. בין ארבעת המחבלים שחוסלו בעת שניסו לבצע פעולות חבלה, היה נער בן 15. שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב לחיסולו ואמר: "האשמים היחידים במות הנער בן ה-15 בעזה הם ראשי חמאס".

    לדבריו: "אותם מנהיגים פחדנים שמסתתרים מאחורי ילדים ונשים ושולחים אותם קדימה כמגן אנושי, כדי שהם יוכלו להמשיך לחפור מנהרות ולבצע פעולות טרור נגד מדינת ישראל. אנחנו כבר מכירים מן העבר שימוש לצורכי טרור במתקני אונר"א, בבתי חולים ובמסגדים. גם בפעילות אתמול ראינו שצה"ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם, העושה מאמץ מקסימלי להימנע מפגיעה בחפים מפשע. אני שב ואומר לתושבי עזה. סגולה לאריכות ימים: אל תתקרבו לגדר".

    ביום שישי ביקר שר הביטחון ליברמן סמוך לגדר ועקב מקרוב אחר פעולות צה"ל כנגד ההתפרעויות. "קודם כל מגיע לו שאפו וכל הכבוד לכל חיילינו ממפקד פד"ם עד לאחרון החיילים, באמת עשו פה עבודה גם בחגים ימים כלילות תרתי משמע, ואפשרו לעם ישראל לחגוג בשמחה ובביטחון" אמר ליברמן.

    "אנחנו מנהלים פה קרב עיקש וזה כבר השבוע הרביעי, שבת רביעית. באמת עם כל הגיבוי של צה"ל, של הרמטכ"ל, של ראש אמ"ץ, יודעים להבין בצד השני שיש פה צבא נחוש, מיומן, שמאחוריו יש עם נחוש שמגבה את הצבא וגם כאן יש תושבי עוטף עזה נחושים שמוכנים לתת את כל אורך הנשימה לצבא ואת השילוב הזה אי אפשר לנצח. חבל להם על הזמן, חבל להם על בזבוז המאמץ. אני מצפה שתושבי עזה ייקחו את גורלם בידם ושלא חמאס יוליך אותם שולל".

    ליברמן הוסיף עוד במענה לשאלות עיתונאים ואמר: "יש פה הרבה טרור ומשתמשים בכל מיני כיסויים למיניהם, גם בעיתונאים, גם באנשי הסהר האדום בכל מיני ניסיונות, אבל מה שרואים בוודאות, עכשיו הסתכלנו במשקפת וראינו את האנשים שנמצאים בחזית, חלקם כבר זוהו כפעילי חמאס, כפעילי ג'יהאד, מה שטוב לראות זה שהציבור פחות ופחות נענה לקריאת חמאס ואתה רואה פשוט פעילים מקבלי משכורת שבאים על אזרחי אבל מתחת לבגדים האזרחיים יש נשק והכוונה היא כוונת טרור, חבלה וכך הלאה".

    לגבי איראן, אמר ליברמן: "את האיומים הללו אנחנו שומעים כבר הרבה מאוד שנים, אנחנו לא מתרגשים ואני מציע לכל אלו בגבול הצפוני באמת לחשוב היטב מה הם עושים. ממש לא כדאי להם לנסות את צה"ל ולא את מדינת ישראל ואנחנו מוכנים לכל תרחיש, מוכנים לתרחיש רב-זירתי ומעולם אני לא זוכר כזו מוכנות ונכונות גם בצבא וגם בקרב עם ישראל".



    0 תגובות