נתניהו ביקש להיכנס עם יו"ר הכנסת – אדלשטיין סירב

    איתי גדסי No Comments on נתניהו ביקש להיכנס עם יו"ר הכנסת – אדלשטיין סירב

    יולי אדלשטיין: "מירי רגב אמרה לי שהיא הזמינה את מרגרט תאצ'ר לחגיגות ה-70" • "אמרתי לה שנמאס לי מהשטויות שלה" • השרה רגב: "כך ממשיך אדלשטיין לפגוע בליכוד בראש הממשלה ובי ולהתנהג בדרך הכי רחוקה מממלכתיות"

    צילום: חיים צח, לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר סאגת נאום ראה"מ בטקס המשואות, התראיין יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לספי עובדיה בערוץ 10: שם אמר כי רגב סיפרה לו, שפרט לאישים הישראלים, תוזמן גם אישיות בכירה מחוץ לארץ: "היא אמרה לי שהוזמנו הנשיא טראמפ והנשיא פוטין ומרגרט תאצ'ר", אומר אדלשטיין. תאצ'ר, כידוע, "אשת הברזל" הבריטית שכיהנה כראשת ממשלה בממלכה, הלכה לעולמה לפני כחמש שנים. "גם אני חשבתי שזה קצת קשה להזמין אותה", הוסיף יו"ר הכנסת לתהייה מדוע הוזמנה אישיות שאינה בין החיים.

    הסאגה בין השניים בחודשים שחלפו הלכה והחריפה, הלכה והאמירה. רגב טענה כי אדלשטיין התבטא כלפיה באופן שאינו הולם. יו"ר הכנסת מצדו, מכחיש. "אמרתי לה שנמאס לי מהשטויות שלה ואמרתי שאם היא תמשיך בדרך הזו – זו תהיה טעות פוליטית גדולה".

    ומי בראש?

    מרכז ההסברה והפקת אירוע המשואות מבהירים הערב ומכחישים את הפרסומים לפיהם ראש הממשלה ביקש להיכנס לטקס המשואות בנפרד מיו"ר הכנסת. במרכז ההסברה טוענים כי בניגוד לפרסום השקרי, ראש הממשלה הוא זה ביקש להיכנס לטקס ביחד עם יו"ר הכנסת.

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הוא זה שאילץ את מארגני הטקס להיכנס בשתי כניסות נפרדות ואף ביקש, בניגוד לסדרי קדימה, להיכנס אחרי ראש הממשלה.

    יתרה מזאת, יו"ר הכנסת הנחה את משמר הכנסת ברגע האחרון שלא לקבל את ראש הממשלה, דבר שאילץ את ההפקה להעמיד את משמר הכבוד של חיילי צה"ל בתוך שעה, על מנת לקבל את ראש הממשלה.

    השרה רגב בתגובה לדברי יולי אדלשטיין: "אני שמחה שבסופו של דבר הממלכתיות ניצחה והיה לנו טקס ממלכתי מכובד ומרגש. אזרחים מכל גווני החברה הישראלית הרגישו בטקס הרבה גאווה ושמחה.

    "לא מפתיע שיולי אדלשטיין בחר דווקא בספי עובדיה, עיתונאי מולו אני מנהלת משפט דיבה. הכתבה הייתה רצופת שקרים חצאי אמיתות שלא נאמר מבוימת".

    "כך ממשיך אדלשטיין לפגוע בליכוד בראש הממשלה ובי ולהתנהג בדרך הכי רחוקה מממלכתיות".

    מטעמו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נמסר בתגובה: "שום דבר לא יעיב על הטקס המרגש של חגיגות ה-70 לעצמאות ישראל".

     



    0 תגובות