כרוזים נגד מח"ט שומרון: "גלעד עמית יורה ביהודים"

    קובי פינקלר 1 Comment on כרוזים נגד מח"ט שומרון: "גלעד עמית יורה ביהודים"

    במהלך הלילה נתלו כרוזים נגד מפקד חטיבה המרחבית שומרון גלעד עמית בהם נכתב כי הוא יורה ביהודים • שני חשודים נעצרו ומעצרם הוארך • הרמטכ"ל: מדובר באירוע חמור, הקורא תיגר על צה"ל ויש להוקיע אותו • ליברמן: "נפעל בכל האמצעים כדי למצות את הדין עם האחראיים"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קטין ובגיר שתלו הלילה ברחבי השומרון מודעות המבקרות את פעילותו של מח"ט שומרון גלעד עמית במאחזים בשומרון נעצרו.

    הנערים נחקרו במשטרת אריאל בחשד להעלבת עובד ציבור ונעצרו עד למוצאי יום העצמאות אז צפוי להתקיים דיון בבימ"ש בעניינם.

    במהלך הלילה נתלו שלטים מקוממים, פסולים ומסיתים כנגד מפקד החטיבה המרחבית "שומרון" במספר מקומות במרחב החטיבה. כוח מהחטיבה המרחבית "שומרון" זיהה שני חשודים תולים את השלטים, הם נעצרו והועברו לחקירת משטרה. בשעות האחרונות נעצרו חשודים נוספים שחילקו פלאיירים במרחב בסיס החטיבה המרחבית, הפתוח לביקור במסגרת יום העצמאות. גם הללו הועברו לידי המשטרה.

    מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, שוחח עם מפקד החטיבה, הביע את הערכתו על עשייתו ואת הגיבוי למפקד החטיבה וחייליה.

    ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, אמר כי מדובר באירוע חמור, הקורא תיגר על צה"ל ויש להוקיע אותו, "צר לי שכך בחרו גורמים קיצוניים לציין את יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל. אותם גורמים פועלים נגד מי שמגן לילות כימים על ביטחון המדינה ואזרחיה, באופן מקצועי הראוי לכל הערכה".

    "צה״ל רואה חשיבות בשמירת הביטחון, החוק והסדר ובשימור מרקם היחסים הטוב עם ההתישבות ביהודה ושומרון, וימשיך לפעול יחד עם משטרת ישראל וההנהגה המקומית למיגור מקרי קיצון מסוג זה. נאחל המשך חג שמח ובטוח לתושבי ישראל.

    ‏שר הביטחון אביגדור ליברמן: ״כרוזי ההסתה נגד מפקד חטיבת שומרון הם בושה וחרפה. נפעל בכל האמצעים כדי למצות את הדין עם האחראיים״

    חננאל דורני יו"ר מועצת יש"ע: "אני מביע שאט נפש מהמודעות האלו וקורא לעמיתיי ראשי הרשויות לא לאפשר לתלות אותם בהתיישבות. מח״ט שומרון הוא קצין עתיר זכויות שעושה לילות כימים לשמור על עם ישראל וראוי לכל הערכה".

    את הנערים שנעצרו מייצג עו"ד נתי רום מטעם ארגון חוננו שמסר כי "מצער לראות דווקא ביום העצמאות את המשטרה, עוצרת קטין ובגיר, ללא עבר פלילי, תוך ניסיון לסתימת פיות ופגיעה קשה בחופש הביטוי של הנערים.

    כפי שבימ"ש העליון קבע בעבר, הרי שאין מדובר פה בעבירות ובטח לא בעבירות שיש לעצור בגינם. מדובר בפגיעה קשה בחרותם של הנערים, והמעצר מזכיר התנהלות של משטרים טוטליטריים. נוסף, ידוע מראש שהנערים ישוחררו, המשטרה משתמשת במעצר ככלי ענישה וזאת בניגוד לחוק." הוסיף רום.

    נזכיר כי בשבת האחרונה הגיע המח"ט למאחז ראש יוסף בשומרון, שם במהלך עימות עם הנערים במקום ביצעו חיילים ירי חי, אשר לטענת הנערים עבר ממש בסמוך לראשם.

    80840ff2-c398-430d-821f-feb83eca10a2 גלעד עמית



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רשע!! שבן שלך נזרק מהבית יורחק מכל הסביבה המוכרת ויאסר עליו לדבר עם כל החברים והמכרים שלו ללא משפט ללא דין ודיין. יש דין ויש דיין וה' שומר על הנירדפים!!! לא על הרודפים. שונא ישראל