ראש עיריית לוד: "מדליק הזיקוקים בצפירה – ערבי מוסלמי"

    שלמה ריזל 1 Comment on ראש עיריית לוד: "מדליק הזיקוקים בצפירה – ערבי מוסלמי"

    ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, הודף את הטענות לפיהן מדליק הזיקוקים בשעת צפירת יום הזיכרון הוא יהודי "הוא מוסלמי ופרובוקטור"

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית לוד, עו"ד יאיר רביבו טוען כי הידיעה שהופצה היום על ידי גורמי שמאל קיצוניים, לפיה החשוד שנעצר בחשד לירי זיקוקי דינור אמש בשעת הצפירה הוא אזרחי יהודי, אינה נכונה.

    לדבריו: "חלק מהתקשורת מנסה להפוך את התמונה. הבוקר נעצר חשוד במעשה. מדובר בתושב לוד ערבי מוסלמי שיש לו במשפחה גם שורשים יהודיים לאחר שאביו, אתו הוא לא בקשר, התגייר".

    לדברי רביבו: "הוא חי כערבי בשכונת הרכבת בלוד וכך גם מציג את עצמו. שמו ערבי. בשנה האחרונה הוא מהווה גורם קיצוני שמחבל בדו קיום בין יהודים לערבים, ומהרגע הראשון שנורו הזיקוקין עלה בי חשד שהוא עומד מאחרי הפרובוקציה הזו כפי שאכן קרה. מוזמנים לחפש ולקרוא מאות תגובות קיצוניות ומסיתות שלו לאחר שבשנה האחרונה הוא חיפש בכל דרך לחבל ביחסים בעיר לוד".

    עוד כתב רביבו כי הוא "משבח את המגזר הערבי בלוד ואת חברי המועצה הערביים שגינו מיד את המעשה וגם הם היו מודעים בשנה האחרונה לפרובוקציות של אותו פורובוקטור. אני בכל מקרה עומד מאחורי דבריי אמש ולאחר שיורשע מי שעשה את זה אנו נמצה איתו את הדין בכל דרך חוקית שתעמוד לרשותנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גועל נפש.
      כ"כ לא נוח לו -הוא מוזמן ללכת לעזה! שם יש הרבה מקום לחיות כמוהו!