הטיסות האיראניות שהפכו לשגרה סורית והערכת הכוחות מצפון לנו

    קובי פינקלר No Comments on הטיסות האיראניות שהפכו לשגרה סורית והערכת הכוחות מצפון לנו

    צפונה מכאן: במערכת הביטחון מפרסמים נתונים והערכות בכל הנוגע למתרחש בסוריה בדגש על הפעילות האיראנית במדינה | מבחינת ישראל: חיל האוויר האיראני הוא זה שיופקד על תקיפה

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר התקיפה הישראלית בסוריה והתגובה האיראנית על תקיפה נגד ישראל, במערכת הביטחון מפרסמים הערכות באשר לכוחות האיראניים באיזור.

    הסיוע האיראני לסוריה החל יחד עם המלחמה מול המורדים וככל שהמלחמה מעצימה כך גובר הסיוע. במערכת הביטחון אומרים שפעולות איראן בסוריה מובלות ע"י כוח קודס בראשות קאסם סלימאני כאשר אמצעי לחימה רבים מועברים בכסות של ציוד הומניטרי.

    החל מ-2015 מתקיימות בשגרה טיסות חיל האוויר של משמרות המהפכה המשמשות להעברת אמצעי לחימה וצוותי לחימה באמצעות מטוסי מטען צבאיים בכסות של חברות תעופה איראניות אזרחיות ובמקביל נשלחים צוותי הפעלה של אמל"ח אווירי מתקדם בדגש על כטב"ם.

    לפי המידע שיש בישראל התחום המרכזי אותו מקדמת איראן הינה ההתבססות האווירית בסוריה שתאפשר פעילות איראנית ישירה מסוריה לישראל (בדומה לאירוע המל"ט האיראני בפברואר 18').

    המערכת הביטחונית הישראלית מסמנת את חיל האוויר של משמרות המהפכה כגוף שעשוי להוציא לפועל פעולה איראנית האירועים והמתיחות הגוברת בצפון.



    0 תגובות