המחנ"צ תארגן הפגנת תמיכה בבג"צ במוצאי שבת

    איתי גדסי 1 Comment on המחנ"צ תארגן הפגנת תמיכה בבג"צ במוצאי שבת

    מול יוזמת חקיקת פסקת ההתגברות, המחנה הציוני הודיעה על הפגנת ענק במוצאי השבת הקרובה ברחבת בית המשפט העליון בירושלים • יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי: "בג"צ הוא לא אויב העם. בג"צ מגן על העם מפני הדורסנות והקיצוניות של השלטון ומפני השחיתות של הממשלה הנוכחית"

    יו"ר המחנ"צ אבי גבאי
    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות ניסיונות החקיקה שמקדמת הממשלה מול בית המשפט העליון ובכללן פסקת ההתגברות אותה מכנים במחנה הציוני "חוק העריצות" שנועד לרסן את כוחו של בית המשפט, מפלגת המחנה הציוני הודיעה כי תארגן הפגנה וקראה לציבור להגיע במוצאי שבת הקרובה, בשעה 20:00 בערב, לרחבת בית המשפט העליון בירושלים, למפגן תמיכה בבית המשפט העליון ובשלטון החוק.

    המשתתפים ייצרו חומת מגן – שרשרת אנושית כחומה בצורה סביב בית המשפט העליון בקריית בן גוריון בירושלים.

    יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, אמר: ממשלת נתניהו רומסת כל מוסד ששומר על שלטון החוק.  במוצאי שבת אנחנו נעביר להם מסר ברור: שלטון הרוב אינו עריצות הרוב. לא ניתן לכם לפגוע במעמדו של בית המשפט.

    גבאי הוסיף: מדובר בשלב נוסף בשרשרת חוקים מושחתים קיצוניים ומסוכנים שמקדמת ממשלה חסרת מעצורים שמשתמשת בכלים דמוקרטים כדי להרוס את הדמוקרטיה הישראלית. אנחנו לא נאפשר את זה יותר. בג"צ הוא לא אויב העם. בג"צ מגן על העם מפני הדורסנות והקיצוניות של השלטון ומפני השחיתות של הממשלה הנוכחית. אני קורא לכל אזרחי המדינה, מכל קצוות הארץ ומכל קצוות הקשת הפוליטית להצטרף אלינו במוצאי שבת ברחבת בית המשפט העליון בירושלים ולהעביר לממשלת ישראל מסר ברור: לא נאפשר לכם לרסק את בית המשפט הגבוה לצדק ולא נאפשר לתרבות השחיתות השלטונית שלכם לנצח". עד כאן!"

    יו"ר התנועה, ציפי לבני, אמרה: ״חייבים להתייצב מול חוקי הדי-9,  להגן על בית המשפט העליון שנשאר המעוז האחרון שמגן על אזרחי המדינה ועל הדמוקרטיה בישראל. הממשלה רוצה להתגבר על בית המשפט – אנחנו נתגבר על הממשלה. ביום העצמאות שומרים על עצמאות בית המשפט העליון״.



    1 תגובות

    מיין תגובות