- רדיו קול חי - -

3,000 צעירים בקריאה לראש הממשלה: החל בריבונות ביו"ש

3,000 צעירים חתמו בימים האחרונים לקריאה לראש הממשלה בנימין נתניהו שיחל בריבונות ביהודה ובשומרון. את השתלמות העבירו ח"כ בצלאל סמוטריץ (האיחוד הלאומי), מזכ"ל האיחוד הלאומי אופיר סופר, נדיה מטר ויהודית קצובר מנשים בירוק.

ח"כ בצלאל סמוטריץ (האיחוד הלאומי) אמר: "בשנת ה 70 למדינת ישראל ריבונות היא צו השעה. החלת הריבונות מעולם לא היתה מוחשית וריאלית יותר מעבר לפינה. עכשיו התפקיד שלנו הוא להבקיע ולהתחיל את המהלך באופן מעשי. לריבונות תפקיד מכריע בהכרעה התודעתית שלנו מול הערבים ובגדיעת התקווה שלהם לנצח אותנו ולהקים כאן מדינת טרור ערבית. אין כמו הנוער כדי לקדם את זה. אני מברך ומחזק את הנוער האידיאליסטי שלוקח על עצמו להוביל את השינוי הזה".

מזכ"ל האיחוד הלאומי-אופיר סופר אמר: "מדינת ישראל ממשיכה לעצב פניה וממשיכה את תקומתה גם לאחר 70 שנה. פעולת החלת הריבונות ביו"ש מעבר לערך של החלת הריבונות , היא גם מעצבת את זהותה של מדינת ישראל".

נעמה כהן מצוות הריבונות האיחוד הלאומי אמרה: "צעירי האיחוד הלאומי ממשיכים במספר פעולות ע"מ להעלות את נושא הריבונות לשיח הציבורי. מכאן אנחנו קוראים לראש הממשלה להחיל ריבונות על כל מרחבי יהודה ושומרון. ההשתלמות היום סייעה לנו להעמיק את הידע לקראת המשך עשייה בנושא".