- רדיו קול חי - -

מרחבי הרשת: כך יפסקו פרסומות המסיון

היכולות לפרסם תוכן ממוקד עבור קהל היעד המוגדר ידועות זה מכבר. חברות הטכנולוגיה פיתחו יכולות לזהות את אופי המשתמש ולמקד עבורו תוכן ייחודי. מסתבר, שיש מי שניצל זאת לרעה. ב"יד לאחים" נאבקו עד לאחרונה בפרסומות של פעילים מיסיונרים שמוקדו עבור בני נוער.

לאחר מאבק משפטי עיקש אותו ניהל עו"ד גיא אופיר בשיתוף פעולה עם ארגון יד לאחים, חברת גוגל הסכימה שלא להעלות פרסומות מיסיונריות המיועדות לבני נוער. בארגון יד לאחים מברכים על כך ואומרים כי בשנה האחרונה בלבד הגיעו לארגון 549 פניות מהורים מודאגים שילדיהם נתקלו בפרסומות מיסיונריות בדפים הקשורים לגוגל.

בארגון מציינים כי אלו פרסומות שפורסמו בעיקר בתכני וידאו ברחבי הרשת וכעתץ, לאחר הפשרה לא יופיעו יותר.