העובד הצדיע במועל יד וישלם 200 אלף ש"ח לעו"ד בן גביר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on העובד הצדיע במועל יד וישלם 200 אלף ש"ח לעו"ד בן גביר

    עובד בחנות נוחות הצדיע במועל יד והילל את היטלר כשזיהה את עו"ד איתמר בן גביר בחנות בה עבד | העובד נתבע וישלם פיצוי של 200,000 ש"ח

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית משפט השלום בירושלים פסק הבוקר כי עובד חנות נוחות ישלם סכום של מאתים אלף ש"ח לעו"ד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית.

    הכל מתחיל בחודש אוגוסט 2017 כאשר מגיע עו"ד בן גביר לתחנת דלק בתל אביב, מתדלק את רכבו ומבקש לרכוש פחית שתייה, באותו מעמד זיהה אותו עובד החנות והחל לקרוא לעברו נאצי תוך שהוא מצדיע לבן גביר במועל יד, וטוען בפני הנוכחים האחרים בחנות כי הוא מברך את הפירר.

    עו"ד בן גביר הגיש תביעה נגד חברת פז, נגד מנהל התחנה ונגד העובד בטענה להוצאת לשון הרע, וחוק איסור הפליה באספקת שירותים ומוצרים. פז ומנהל התחנה הגישו כתב הגנה באמצעות משרד עורכי הדין אמודאי, ואילו העובד ביקש להתחמק וסירב לקבל את כתב התביעה. כמו כן, התביעה נמסרה לו גם באמצעות הווטסאפ ומסרונים אך העובד המשיך להתחמק.

    עו"ד בן גביר פנה אל בית המשפט, והבוקר פרסמה סגנית נשיא בית משפט השלום בירושלים, השופטת דורית פיינשטיין את פסק דינה בו היא מורה לעובד לשלם סכום של מאתים אלף ש"ח לעו"ד בן גביר ועוד עשרת אלפים ש"ח על הוצאות משפט.

    התביעה נגד חברת פז ומנהל התחנה תימשך, אומר עו"ד איתמר בן גביר ומוסיף: "ידע כל עובד בתחנת דלק או חנות נוחות כי הוא אמור לתת שירות ללקוחות מבלי לערב השקפות פוליטיות. כמה ימים לאחר יום השואה יש מסר חשוב בכך שמי שמכנה יהודי כנאצי ואף מצדיע במועל יד, יישלם מכיסו, ויפנים שאסור לערוך זילות בשואה".



    0 תגובות